piątek, 7 czerwca 2013

Witraż- kolorowanie według kodu

Kto śledzi bloga ten wie jaki był do niedawna stosunek Tomka do kolorowania, kto nie wie- przypominam TU
A teraz niespodziewany zwrot akcji :)
Czyli codzienne przymuszanie zadziałało? Czy po prostu nastała era kolorowania, Tomek do tego dojrzał?
Nie wiem i w sumie NIE WAŻNE!

Myślę, że Tomek jest podobny do mnie -wstydliwy (:P) i jak czegoś nie potrafi, to woli nie robić (nie potrafił kolorować= nie chciał, nie kolorował= nie mógł się nauczyć) Przymuszjąc go -zmusiłam do treningu i ćwiczeń rączki, choć nie było to miłe, szybciutko polubił gdy zaczęło mu wychodzić coraz lepiej, słyszał dużo pochwał i to motywowało go bardziej itd.

Kolorowanki wydrukowałam z tej strony (głównie) Potrzebowałam WITRAŻE (wg Tomka na początku OŁTARZE :) bo fajnie nadają się na kolorowanie według kodu.
 Dorysowałam do nich kod -bo to aktualnie fascynuje Tomka i może tak bez końca!!!!
kodowałam cyferkami -ołówkiem, Tomek koloruje najchętniej flamastrami


























 







2 komentarze:

  1. My na razie jeszcze przed erą kolorowania:)
    Mam nadzieję, że mój synek tez w końcu załapie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie !!!! a tak przy okazji :) proszę klikajcie
    http://www.ermail.pl/klik/VXFeZmcA

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za twój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...