poniedziałek, 28 lipca 2014

Kompot z cynamonem

Uwielbiam lato za te smaki, kolory, zapachy,
tyle owoców, warzyw na raz... taka szkoda, że nie da się ich wszystkich wykorzystać..

ale próbujemy jak najwięcej się da

codzienne, zimne kompoty
cały dzban chłodzi się w lodówce, a na kuchence gotuje się następny

jabłka, porzeczki, śliwki.... co się nawinie...

mój faworyt w tym roku- CYNAMON do kompotu (szczypta)..

SMAKUJE WYBORNIE

(na swoją kolej czekają cukinie, ale to już nie do kompotu :)
śliwki na knedle...
jabłka na szarlotkę lub makaron przypiekany.....

mmmm
aż mi pachnie

4 komentarze:

  1. Jeszcze spróbujcie zimnego mleka UHT z cynamonem. I ewentualnie z odrobiną cukru, może być waniliowego. Bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zimnego mleka z cynamonem nie próbowałam, ale jogurt naturalny tak i owsiankę tak (uwielbiam z cynamonem)....

      Usuń
  2. Nasze najlepsze picie na lato to woda ze świeżą miętą i plastrami cytryny, które dają jej wspaniały aromat i lekki posmak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę właśnie kupić miętę bo poprzednia mi zdziczała .. a melisę oddałam gdy jechaliśmy nad morze. A obie się do wody nadają

      Usuń

Dziękuje za twój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...