sobota, 5 lipca 2014

Zielony cukier

Pachnący miętowy!!!!

liście mięty (która mocno mi na parapecie wybujała) zmiksowałam z cukrem (w małym blenderze) i wysuszyłam...


Będzie cudny do posypywania deserów, sałatek owocowych i maślanych ciastek, a nawet herbaty!
A że moi chłopcy lubią miętę bardzo- będę musiała schować

............................................................................................................................................................
Na blogu Babylandia -Marta i Ania,  
tworzą ciekawe menu z przepisów swoich i czytelników.

Możecie znaleźć tam inspiracje kuchenne lub podzielić się własnym pomysłem na danie!

zachęcam

2 komentarze:

  1. Jeśli chodzi o miętę, to ostatnio używam jej do produkcji "lemoniady" do dużego dzbanka wody wrzucam kilka plasterków cytryny albo limonki i trochę liści świeżej mięty. Przed podaniem dodaję kostki lodu. Mniam. Mięty mi niedługo zabraknie ;)

    A taki cukier zrobię na pewno. Można też podobnie postąpić z płatkami róży.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja także zapraszam, bo im więcej linków tym lepiej :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za twój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...