wtorek, 12 maja 2015

Pora na drzemkę.. łóżko dla dalinka i co powiedział Staś.

Staś bardzo lubi spać i naprawdę potrzebuje drzemki w dzień (zwykle 3 godziny :) czasem szkoda mu jednak czasu, wolałby /chciałby też się jeszcze bawić- muszę go zachęcić by poszedł do łóżka.

Kładziemy zatem spać- np." DALINEK" (nie pytajcie dlaczego dalinek, nie mam pojęcia) czyli taki ŁAŃCUSZEK to zabawka Stasia :) (ma ich więcej)
robimy lub rysujemy szybko łóżko dla niego, a potem kładziemy łańcuszek do łóżka i musimy być cicho, żeby go nie obudzić. Działa idealnie :)

Tomek raz narysował Stasiowi hamak dla łańcuszka... Staś zapragnął następny dla drugiego..i łóżko dla...
w końcu zagoniliśmy go spać

kolory dobierał Staś, rysował szybko Tomek





..............................
A co powiedział ostatnio Staś?


-Pytam Stasia jak ma na imię
-Śtasiu- odpowiada,
-A jak na nazwisko? -dopytuję...
-W imię ojcia i sina... odpowiada

wiem, że mamy trudne nazwisko, ale żeby aż tak?
to się dowiedziałam....



zapytany gdzie mieszka- mówi, że ....W DOMU

a ile ma lat? dziesięć
no cóż...

................................


Pytam Stasia:
Stasiu co ty się taki mamy cycek zrobiłeś?

 Odpowiada oburzony:
Nie jeśtem ciciek!!! Jestem Siasiu!

mama ma ciciek, dużo ciciek... wszystkie cićki!

Mama pyta rozbawiona: To ile w końcu mam?
Staś:  dziesięć!

..a mogłam nie pytać :)

....................................



Tomek (czyli Umka) był na plastyce, a Staś ze mną poszedł do apteki.
Dostał w tej aptece lizaka.. (gratis, panie zawsze pytają czy mogą dziecku dać)
"Chcę zjeść"
 powiedział i dał mi do rozpakowania,
polizał i mówi:
"Umka teź lubi liziaka... "
i tak trzy razy... aż zrozumiałam.. i przetłumaczyłam pani, że chciałby dostać też lizaka dla brata, dostał
schował do kieszonki i dał Tomkowi później

Ja kocham Umka .. mówi Staś ..często mówi



...........................

Staś ma jedną czekoladkę/ wafelka.
Tomek/tato/ mama nie ma- Staś zawsze zaproponuje by

PÓŁDZIELIĆ

...........
kulka ziemna :)  to kula ziemska



.....................................


Staś w piaskownicy.
Chłopiec go popycha.
Staś ze złością:
Nie bludź mi kosiulki!
chłopiec dalej go popycha
Staś: Nie chcię iść do tyłu.

szkoła przetrwania :)


.............................

Staś biegnie z koleżanką Tomka.
Koleżanka go wyprzedziła, nic to, najgorsze, że powiedziała mu chyba, że wolniej biegnie bo jest malutki!!
Oczywiście Staś z podkową i szlochem- ja nie jeśtem malutki! Jeśtem duzi! (dramat!)


...................................................

Staś w piaskownicy. Starszy chłopczyk się chwali (podsłyszałam) :

Chłopiec: .Ja mam w domu hotweels wodne!

Staś na to: A ja mam wodę!!!

....
Się zaczęło Emotikon wink

Poradzi sobie młody chyba

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za twój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...