niedziela, 10 maja 2015

Równoważnia i usterki na placu zabaw.

Tomek zaczął coś  układać na jednym i drugim siedzeniu równoważni,  probował ważyć...
Patrzyłam z daleka
 W pewnie momencie zainteresowało mnie co on tam położył, że  mimo tylu rzeczy z drugiej strony- nie może tego zrównoważyć.

Okazało się, że to element huśtawki, który odpadł
..i przez to cała  zabawa się musiała skończyć

Huśtawka była zepsuta. Cała mogła spaść.
Tato zdjął  całą równoważnię by nikt się na niej nie huśtał i nie spadł.  (Przeleciały dzieci i jeden chłopiec nawet go skrzyczał- "napraw to")
Zgłosiliśmy  straży miejskiej (to byla sobota wieczór) W zwykły dzień pracy trzeba dzwonić do zarządcy placu zabaw- np. Zieleni miejskiej.
Przyjechali zabezpieczyli. Zabrali elementy, które odpadły i w poniedziałek ktoś  to naprawi.  Gdyby się te części zgubiły byłby problem większy.

Czasem na placu są  połamane deski, wypadnie te gwoździe  itp. Kiedyś zgłaszam też  pracownikom zieleni i naprawił na bieżąco.

Raz sama kamieniem  wbijałam gwóźdź.

A wy zgłaszacie takie usterki?
Dbacie o wspólne mienie i bezpieczeństwo również innych dzieci?


EDIT

Zapomniałam dopisać w poście, że brakuje mi właśnie nr telefonu na placu zabaw do administratora. 

W przypadku placów pod blokiem to zwykle spółdzielnia mieszkaniowa i o ile to nasza to nr mamy na klatce lub w 

książeczce (ja mam w telefonie) 

Zamknięte place, ogrodzone mają własne samorządy, związki, dozorców itp i to zwykle gdzieś przy placu 

powinno być zapisane. 

Ten plac zabaw z postu to typowo miejski, taki przy parku więc wiedziałam, że muszę zgłaszać do urzędu, 


ale była sobota wieczorem to pozostała straż miejska


Edit 2.


W poniedziałek równoważnia została naprawiona :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za twój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...