wtorek, 1 lutego 2011

Muffinki czekoladowo-bananowo-orzechowe

Dziś zrobilismy Machiny, jak to mówi Tomek
czekoladowo -bananowo-orzechowo-owsiane (w sumie zdrowe :)

(Tomka komplet w "Bolka i Lolka"
te muffiny idealne do mleka)


przepis z książki Doroty Świątkowskiej "Moje Wypieki" (Rok temu dostałam na dzień mamy)
przepis jest też na blogu autorki

http://mojewypieki.blox.pl/2009/12/Muffinki-czekoladowo-bananowe-z-orzechami.html

Tomek nie będzie jadł z bananem!
jak widać zapomniał, ze banan jest w środku :)
stwierdził, ze dobre , bo czekoladowe



Machiny robi się szybko i dziecko może pomóc, mieszać, sypać, podjadać :)

2 komentarze:

  1. Gosiu, jak świetnie, że zostawiłaś ślad na naszym blogu, bo gdzies mi się zgubił adres Twojego :(
    U nas też mufinki wchodzą sprawnie - teraz mamy na tapecie jabłkowo - cynamonowe. Jak się skończą, spróbujemy czekoladowe. Z bananem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tomkowi posmakowały, ja niestety za mufinami jakoś nie przepadam :( próbowałam już i z wiśniami, śliwkami, jagodami, makiem i mnie nie urzekły :( ale dzieci jak widać lubią! A banan przemycony!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za twój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...