czwartek, 24 marca 2011

"Drzewko owocowe".... w wazonie -papierowe owoce

Mama zakupiła kolorowe gałązki do wazonu (można somodzielnie nazbierać i pomalować, mama zamiast bałaganu wolała wydać 3 zł )
ale takie łyse to one nie mogą przecież stać!
bliżej śwąt zawisną na nich  wielkanocne ozdoby, kurczaczki, jajeczka itp... (jak co roku) ale żeby nam się dekoracja nie znudziła to na razie powstało "drzewko owocowe" (z tęsknoty za latem?)

Mama zrobiła trójwymiarowe, papierowe owoce, wzorując się na dekoracjach ze słomek do napojów (do drinków np)

ważne: kolorowy papier musi być dwystronny !!!



1. z kartki wyciąć 8 lub10
tej samej wielkości kawałków

2. złożyć wszystkie na pół

3. w zgięciu zszyć zszywaczem
4. złożyć i wyciąć kształt owocu
im więcej kartek tym trudniej
ale efekt ostateczny lepszy 











można wycinać po kilka kartek na raz ale tak aby wszystkie elementy były równe

rozłożyć, dokleić ogonek, listek i gotowe :)

na naszym drzewku zawisły jabłka, gruszki, wisienki.....

8 komentarzy:

  1. ależ się cieszę że tu trafiłam :)!
    masz bardzo fajne pomysły!

    OdpowiedzUsuń
  2. miło mi, zapraszam częściej!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja czytam regularnie od początku jak dałas linka na fb! i jestem wierną fanka ! Chyba tez założe Poli takiego bloga (nie obrazisz sie?)? bo my tez mamy codziennie inne pomysły! A ostatnio Pola bawiła się w te obrazki posypywane! Rewelacja ! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. OLA zachęcam!!!!! o obrażaniu nie ma nawet mowy! To świetna zabawa, trochę pamiętnik, fajnie można dzielić się swoimi pomysłami z innymi i korzystać od innych! Zachęcam i czekam! Chętnie zobaczę co tam u Was słychać a jak jeszcze będą zdjęcia Poli oczek z tymi sławnymi rzęsami....mmmm :) ale uwaga! blogowanie wciąga! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To super :) no dzis chciałam założyc tego bloga ale cos mi nie idzie:/ a Pola dziś taka jak ta pogoda i nie miałam jak. A kiedys mozna to wydrukowac i oprawic co nie? ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. też tak myślę, żeby zrobić taki -pamiętnik /ksiażkę dla Tomka na 3 latka (po roku prowadzenia :)wcześniej prowadziłam mu album "papierowy" ale z czasem trochę zaprzestałam, internet mi ułatwia to pisanie. Myślę, że pamiątka będzie fajna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe i jakie proste :)
    Super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za twój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...