wtorek, 8 marca 2011

Kwiatki z filcu i drucików kreatywnych

Wszystkiego najlepszego
Z OKAZJI DNIA KOBIET
dla wszystkich pań -tych małych i dużych

życzy TOMEK

   

 



Kwiatki zrobiła mamcia tak:
Wykorzystałam: druciki kreatywne
i gotowe filcowe kwiatki
kupione jako girlanda w tzw. sklepie za  5zł
kwatki większe pocięłam na płatki
jeden płatek zawinęłam na drucik
i owinęłam drucikiem
w koło (solidnie)
przełożyłam tak powstałe
"dno kwiatowe"
przez otwór w kwiatku



na koniec dwa płatki przycięłam
nadając kształt listków
i obkręciłam drucikiem-łodyżką

Tomek sprawdzał czy pachną :)

2 komentarze:

  1. Przepiękne kwiatki Wam wyszły! Takie cudnie kolorowe, wiosenne! Ciekawy blog dla małych artystów.

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękujemy :) zapraszamy ponownie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za twój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...