wtorek, 15 marca 2011

"Teczka 2-latka" i "3-latka"

Dziś chciałabym polecić coś, co uważam za bardzo udany zakup.
Od dłuższego czasu korzystamy z Tomkiem z "Teczki  2 -latka" teraz zakupiłam  "Teczkę 3- latka"
wydawnictwa Olesiejuk.

To świetna pomoc do zabawy z dzieckiem.
Są to tematyczne zeszyty w teczce (w teczce 3- latka aż 5), do rysowania, zgadywania, zabawy..
Kolorowe, pięknie ilustrowane, ciekawe, mądre, uczące. Pomagają i podpowiadają rodzicom jak kierować dzieckiem, w co się bawić jak rozwijać: wiosną, latem, jesienią i zimą. Są tu naklejki, wycinanki i wiele zabaw plastycznych. Cena według mnie bardzo przystępna bo ok 15 zł, za 5 ok 30 stronicowych zeszytów. Oczywiście zadania trzeba dobierać do dziecka indywidualnie. Mój dwulatek nie opanował jeszcze wszystkich umiejętności poruszonych w zeszycie dla 2-latka   (ma 2 lata 3 mce) i nadal z niego korzystamy ale za to w zeszycie 3 latka jest masa zadań z którymi sobie poradzi :)



Gorąco polecam te pozycje

5 komentarzy:

  1. O tak! potwierdzam! jestem wielką fanką Zeszytu 3latka, ratuje nas z opresji, gdy szybko potrzebuję czymś zająć córeczkę :) zabawy atrakcyjne i zróżnicowane. Przerobiliśmy od deski do deski, zostało nam już dosłownie kilka zabaw, a już za miesiąc czwarte urodziny :)
    A ten zeszyt 2latka, dla takiego 18 mies. chłopca będzie ok, czy to jeszcze za wcześnie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Może być za wcześnie, myślę, że jest dość trudny! U nas musiał trochę poczekać, kupiłam go gdy Tomek miał ok 21 mcy i niewiele zabaw mogliśmy wtedy wykorzystać, proponują tam np. kolorowanie, łączenie w pary,nauka kolorów, pojęcia mały- duży,tu znajdziesz przykłady http://tominowo.blogspot.com/2011/02/cwiczenia-1-aczenie-w-pary-2-nie.html
    zresztą zawsze coś można wybrać bo dzieci nierówno się rozwijają, każde w swoim tempie. My jeszcze nie wykorzystaliśmy tego zeszytu dwulatka

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniały zeszyt? czy kupie to w ksiegarni, bo tamto dostala od cioci?

    OdpowiedzUsuń
  4. my kupiliśmy w Biedronce, co jakiś czas się pojawia, warto sie rozglądać. A jeśli potrzeba "na już" szukałabym w internecie. Np tu- http://www.olesiejuk.pl/zobacz/single/mam-4-latka-zgaduje-rysuje-maluje-elzbieta-lekan-2.html nie jestem pewna czy to to samo, tak mi się wydaje, że tylko zmienili szatę graficzna teczki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za twój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...