wtorek, 15 marca 2011

LUDEK z zieloną fryzurą z trawy

Ten ludek niedługo będzie miał gęstą, zieloną czuprynę!!

Takiego stwora można zakupić lub stworzyć :) 

Do zrobienia takiego LUDKA potrzebne są:
  • Pończocha (cienkie rajstopy)
  • drobne trociny
  • sznurek
  • nasiona trawy
  • koraliki/oczy do ozdoby
 Aby zrobić takiego wiosennego ludka, który na początku przypomina poprostu ziemniaka trzeba do pończochy wsypać nasiona trawy
 (pończochę najlepiej rozciąć i nasiona nasypać na powstały kawałek "materiału pończochowego" ponieważ na czubku "głowy" nie powinien znajdować się szew ani klin, inny sposób to tak wsypać nasiona aby były na boku pończochy i tenże bok stał sie ostatecznie czubkiem głowy) ten kto to zrozumiał ma Nobla :)

mimo wszystko myśle , że wiadomo o co chodzi mimo tego fatalnego zapisu :)

 następnie zasypać je trocinami, ubić, zawiązać na spodzie pończochę (można przy pomocy sznurka postarać się uformować ręce, nogi, szyję lub zostawić w formie "kartofla")
przyozdobić doklejając oczy, nos, muchę, uszy  itp.

następnie nalać do szklanki wodę, zanurzyć ludka -będzie się unosił aż nasiąknie wodą, wtedy wyjąć i postawić w miseczce, codziennie podlewać z góry wodą, po ok tygodniu powinna wyrosnąć trawa, którą (gdy osiągnie ok 5 cm) można przycinać i robić z niej fryzury (trawa lubi przycinanie)

nasz LUDEK nie jest naszego autorstwa, ale jesli tylko zgromadzimy materiały (nasiona i trociny) zrobimy mu przyjaciół
 nasz LUDEK stoi od niedzieli (dwa dni)
jak sie "owłosi" damy znać

9 komentarzy:

  1. Cóż za fajny blog! że też nie zajrzałam tu wcześniej! teraz ruszam nadrabiać zaległości :)
    bardzo fajne, świeże pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje i bardzo mi miło :0 a tym bardziej, że od niedawna podczytuję twojego i jestem jego wierną fanką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętałam tego ludka z czasów dzieciństwa :) dlatego szukałam przepisu na niego :) zrobiłam i czekamy na porost włosów

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój ludek ma oczy z guzika pościelowego - przecięłam go na pół - górę i dół a potem namalowałam markerem tęczówki :) zamiast gumki recepturki zrobiłam gumki z rajstopy żeby nie rzucała się w oczy - efekt można oglądać tu ... http://nk.pl/profile/22689962/gallery/album/2/4

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam go! Jest piękny :) oby się gęsto owłosił!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje bardzo :D

    OdpowiedzUsuń
  7. można takie znaleźć w tzw. sklepach za 5 zł, kiedyś sprzedawano je też u nas na "targu" w okresie wiosenno-Wielkanocnym... w sieciówkach ani marketach nie spotkałam jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka wysokość jest tego ludka?

    OdpowiedzUsuń
  9. gdzie kupić drobne trociny? w sklepach są ale tylko dla zwierząt - dość grube

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za twój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...