piątek, 15 kwietnia 2011

Brownies z gruszkami -dziecinnie proste

Dziecinnie proste, słodkie, puszyste, pyszne
robi się w zasadzie samo i w 5 minut
 NIE TRZEBA UŻYWAĆ MIKSERA, wymieszac może dziecko
Przepis na blachę 20/30
Składniki:
  • 20 dag masła
  • 20 dag czekolady gorzkiej (2 tabliczki)
  • 15 dag cukru
  • 4 jajka
  • 22 dag mąki
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia
  • 20 dag posiekanych orzechów
  • szczypta soli
Połamaną czekoladę i masło rozpuścić np. w mikrofali ale często wyciągając i mieszając (lub w kąpieli wodnej)  Do lekko ostudzonej masy dodać resztę składników i dokładnie wymieszać.

Wylać ciasto na blachę wyłożoną papierem do pieczenia, na wierzch wyłożyć obrane, pokrojone dowolnie gruszki
piec około 20 - 25 minut w temperaturze 170°C.
Ostudzić, pokroić na kwadraty.


zdjęć się pięknych nie doczekało :(
 przepis zaczerpnięty z bloga mojewypieki.blox.pl
dokonałam zmian:
  • podwoiłam składniki
  • zamiast mlecznej czekolady dałam gorzką,
  • zmniejszyłam ilość cukru
  • dałam gruszki
  • piekłam dłużej bo wolę takie bardziej jak murzynek, brownies powinno być wilgotne
POLECAM!
lubię piec, ale lubię też mieć takie dyżurne, wypróbowane przepisy, szybkie, niekołopotliwe!!!
to brownies piekłam pierwszy raz ale napewno wróce do tego przepisu ze względu na jego prostotę wykonania i smak!!!

5 komentarzy:

  1. mam podobny przepis na brownies.. ale rzadko robię, bo Igorek ma niestety alergię na kakao :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za przepis. Dzisiaj piekłam , już próbowałam i jest smakowite.

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki za przepis, dobrze że idą święta, to będzie pretekst żeby wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja już myslę co wybrać, nie mogę się zdecydować !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za twój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...