piątek, 12 sierpnia 2011

"Bajka o Uli" wyczekiwana PREMIERA

ZAPRASZAM WSZYSTKICH SERDECZNIE
NA DŁUGO WYCZEKIWANĄ
BAJKĘ O ULI

(Przepraszam, że zdjęcia wychodzą poza kolumnę postów i zakrywają boczną rubrykę z etykietami itp., to  rozwiązanie tymczasowe zastosowane tylko dla tego posta, ze względu na problemy techniczne-opisane na końcu) 

a teraz zasiądźcie wygodnie i bawcie się dobrze,
tak jak my bawiliśmy się podczas tworzenia tej Bajki....














Każdy Bajkopisarz otrzyma maila - a w nim: bajkę w pliku avi i  dyplom do wydrukowania

przykładowy dyplom dla Emmy :)


BARDZO DZIĘKUJĘ ZA ZABAWĘ!
i cierpliwość

Możecie dodać na swoich blogach baner obwieszczający PREMIERĘ "BAJKI O ULI"
może inni zechcą zobaczyć zakończenie naszego projektu

Ps. W komentarzach mile widziane opinie i gratulacje dla młodocianych artystów i ich Mam :)

Ps. Niestety, nie jestem zadowolona z formy w jakiej naszą bajkę Wam prezentuję.
Przygotowałam prezentację w power poincie i nawet skonwertowałam go do pliku avi, ale aby zachować jakość i czytelność tekstu musi być w dużej rozdzielczości, niestety nie ma możliwości dodania w takiej formie na bloggera, nie dałam rady nawet dodać tego filmu na YouTube :( (próbowałam nawet tworzyć film-prezentacje bezpośrednio na YouTube ale wersja o dużej rozdzielczości jest płatna a o małej nie czytelna) głowiłam się dwa dni i ..kapituluję :(
prezentuje w ten sposób, bo już nic nie wymyślę :(
jak ktoś ma pomysł chętnie wysłucham i się douczę :)
:)

Ps.3 Ewentualne błędy (wtedy się słusznie spalę ze wstydu) ale nie miałam Korekty.. toteż się nie pogniewam jak wytkniecie i wtedy poprawię

16 komentarzy:

  1. WSPANIALE WYSZŁO :)))
    NA PRAWDĘ POWSTAŁA ŚWIETNA BAJECZKA ;)
    CZYTAŁAM JUŻ KILKA RAZY :P
    WSPANIAŁY POMYSŁ I WYKONANIA ;)
    DZIĘKUJĘ ZA PODZIĘKOWANIE :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że nie tylko ja jestem nocnym markiem :)
    cieszę się, że się podoba
    mnie też zachwyciły ilustracje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gosia, bardzo dziękujemy za inicjatywę i projekt
    bawiliśmy się świetnie a i wyszło rewelacyjnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Brawa dla małych Twórców i ich Mam. A największe brawa dla Ciebie Gosiu - wspaniały pomysł na zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. PIĘKNA ta bajka!!! Wyszło cudnie! Gosia dziękujemy za świetną zabawę!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastycznie!Kiedy kolejne bajkopisanie?:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gosiu dziękuję z tak cudowną inicjatywę. To najpiękniejsza bajka jaką czytałam - nie żartuję :) ... tak odjechana, że hej! I te ilustracje! Będzie miała Elka fantastyczną pamiątkę :), tym bardziej, że przy tym projekcie Ela pierwszy raz miała do czynienia z farbami. Aż mi oczy zawilgotniały. Dziewczyny i maluchy - jesteście wielkie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No ładnie! jak Ela pierwszy raz miała stycznosć z farbami i od razu odmalowała ilustrację do bajki, to co bedzie jak podrośnie? w przedszkolu będzie obrazy na wystawy do galerii malowała a w szkole to juz chyba będą licytowali jej dzieła :)

    Dziekuję za podziękowania :). Cieszę się, że udało mi się Was wciągnąć do zabawy. Mi tworzenie tej bajki sprawiło wiele radości i przyjemności, a byłam w o tyle lepszej sytuacji, że miałam dawkowane emocje i każdy Wasz mail z częścią bajki wzbudzał we mnie duże emocje. Tym bardziej się cieszyłam, że tak fajnie to wychodzi, bo nie miałam pojęcia jaki będzie efekt końcowy i czego się spodziewać :)

    Przewiduję kolejne Bajkopisania, jeśli tylko będa chętni! Może na jesienne wieczory?

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj my napewno chętni bedziemy na kolejne projekty :)
    Już się nie mogę doczekać :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Bajka wyszła fantastycznie. Dziękujemy Ci Gosiu za świetną zabawę i już zgłaszamy się na kolejne bajkopisanie. Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gosia, tego posta czytamy teraz regularnie - kilka razy dziennie;
    bajka o Uli stała się ulubioną lekturą Gniewka ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajowo :) w mailu przesłałam Wam plik avi (filmik) z tą bajka - działa? odebraliście?

    OdpowiedzUsuń
  13. Gosiu, i my (nieco spóźnieni:)) dziękujemy za zabawę! Stasiek oglądał dyplom i czytał, czytał i czytał baaaaardzo z siebie dumny! A bajkę czytamy razem też bardzo często (wydrukowałam mu ją, ale chętnie zobaczylibyśmy filmik????)
    dzięki wielkie raz jeszcze i oczywiście na jesienną zabawę się już zapisujemy!

    OdpowiedzUsuń
  14. obiecuję, że w chwili wolnej wyslę jeszcze raz plik z bajką :)
    cieszę się, że są chętni na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przeczytałam i jestem zachwycona bajeczką i samym pomyslem by ją wspólnie tworzyć Mama synka,który ma 18 latek ,ale mama opiekuje się od latek małymi dzieciaczkami.Pozdrawiam Aldona

    OdpowiedzUsuń
  16. Aldona, zapraszamy zatem z podopiecznymi do następnego bajkopisania, planuję jesienią :)
    i witaj w Tominowie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za twój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...