wtorek, 9 sierpnia 2011

Wróciliśmy z urlopu!!!!!!!

Jesteśmy!
Pranie SIĘ Robi
walizki stoją na w pół rozpakowane ... Tomek śpi w swoim łóżku, a ja się łapię za głowę jak nadrobić tydzień bez internetu???
komentarze, odpowiedzi, niesamowicie miłe wyróżnienia (chyba 6? :)
Bajkopisanie!
nowe posty ( mam tyle do napisania!!!!)
i muszę poczytać co u Was na blogach słychać!
a jestem po 8 godzinach podróży ! :(

Wakacje krótkie (pogoda nas nie zachęciła do dłuższego  pobytu)
ale UDANE! 3 dni upałów! co na nasze lato 2011 to dużo :) reszta  tygodnia- padało dwa dni ale tylko kawałek dnia :)....
rodzice opaleni jak  prosto z Bułgarii, (skóra schodzi :()
rybką najedzeni, piasku zwieźliśmy co nie miara :) było rewelacyjnie..... jutro napiszę gdzie byliśmy :)

pozdrawiam Wszystkich odwiedzających Tominowo!
dziękuje za wyróżnienia, straszebnie mi miło :)  (odpowiem i ustosunkuję się jutro)
na dniach  (taki mam plan, między praniami!!!) inauguracja Bajki o Uli

dziękuję za Wasze odwiedziny (teraz czytam i mi miło, że tu bywaliście),
za życzenia pogody! bo naprawdę się sprawdziły! była świetna!

tęskniłam :P

uzależniona (ale zdrowo, bo nie miałam zauważalnych efektów odstawienia :)
Mamcia Tomka

Ps. mam 1749 zdjęć do pokazania :) chcecie zobaczyć?
pokażę Wam kilka :)

11 komentarzy:

  1. WSPANIALE,ZE URLOP UDANY :)))
    JA Z OGROMNĄ CHĘCIĄ ZOBACZE WSZYSTKIE ZDJECIA ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. masochistka! :P
    taka maniaczka jak ja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że się na te 3 dni upałów załapaliście...a nie było łatwo biorąc pod uwagę lato w tym roku. Ale fajnie, że już jesteście :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też się stęskniłam :) nie, żebym nie chciała, ale 1749 zdjęć nie zdzierżę ;) chętnie natomiast obejrzę "większość" :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo sił i cierpliwości do schnącego prania , gdy deszcz za oknem.
    Dobrze że jesteście!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pokaż zdjęcia, pokaż. Tylko ta ilość przerażająca ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszymy się, że jesteście już z nami i czekamy na fotki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. OJ GOSIU PRZEOGROMNA MANIACZKA :P JA Z KILKU GODZIN W ZOO POTRAFIŁAM PRZYWIEŚĆ PONAD 700 ZDJĘĆ A CO DOPIERO Z CALEGO TYGODNIA NAD MORZEM :p:p:p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za twój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...