wtorek, 2 sierpnia 2011

Oswajamy guziki- guzikowy obrazek

Zapinanie guzików-trudna sztuka
potrzebne ćwiczenia
a jak najlepiej ćwiczyć? -przez zabawę
zauroczona poduszką przygotowaną przez mamę Emmy (mam nadzieje, że dziewczyny nie mają za złe, że skorzystałysmy z ich pomysłu?), zrobiłam  dla Tomka filcowy-guzikowy obrazek
ale najpierw w pasmanterii Tomek wybrał guziki :) bardzo mu się to podobało

to wersja pierwsza, jesli się spodoba Tomkowi
to pewnie ją ulepszymy, (są kaczuszki, dinozaur :)

to wersja "ulepszona"
trawa i pień drzewa sa przyszyte,
pozostałe elementy są przypinane na guziki

Tomka pierwsze próby zapinania

"poodpinany" obrazek
celowo zrobiłam to w formie filcowego arkuszu (nie na poduszce) żeby móc zabierać ze sobą np. w torebce, plecaku...
pozdrawiamy Emmę i dziękujemy za pomysł :)

12 komentarzy:

  1. Guzikowanka wspaniała, na pewno i u nas coś takiego się pojawi. Ale ale Gosiu jesteś niesamowita, Wy odpoczywacie na urlopie, a tu posty na blogu same się pojawiają, naprawdę Cię podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Super! A guziki kaczuszki i dinozaury urocze. Dużo słońca życzymy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze jak do was wchodzę robię wielkie ŁAŁ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny pomysł :) Z checia bym wypróbowała,ale obawiam się,że moje zdolnosci nie obejmuja szycia :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Trafiłam tu przypadkiem i już zostaję! Pomysły fantastyczne!Gratuluję weny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu- opcja automatyczne publikowanie- od pewnego czasu korzystam, wprowadza to pewnien ład i porzadek :)
    W pogoni.. ujeszcze raz dzieki -spodobało mi się u Was, a wybieranie guzików Tomkowi przypadło do gustu zato mama zapłaciła jak za zborze :P żartuję,. ale stwierdzam, ze guziki sa drogie)
    Mamoeli - ja ua Was robię mnnnniam :P i się slinię i śmieję... i Elę podziwiam jak ją widać :)
    Grazko dziękuję
    Marta-pomysł od Mamy Emmy, i wcale szyc nie trzeba! tylko wyciąc i przyszyc guziki, a to chyba łatwe?
    galopku-witam serdecznie i zapraszam częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczny pomysł. Filc mam, guziki też nic tylko zrobić. Dziękuję za inspirację! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. podkreślam, ze pomysł podpatrzony w Pogoni za E., ciesze się, że "idzie dalej" bo jest świetny! Mamo Emmy- jeszcze raz dziękuję
    pozdrawiam
    (my guziki musieliśmy kupić, a kurczaczki drogie są! niespodziewałam się)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super obrazeczek!
    Ja rowniez pomysle nad czyms podobnym. Mam juz guziki w postaci samochodow i pociagow wiec transport bedzie naszym motywem.

    Pozdrawiam cieplutko!
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam Martę!
    Tomek już sobie z guzikami radzi :)(takimi większymi)
    pozdrawiam
    i zapraszam do Bajkopisania

    OdpowiedzUsuń
  11. Super pomysł! Bardzo przypomina moje ulubione busy booki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za twój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...