sobota, 20 sierpnia 2011

Filcowe jedzenie

Filc uwielbiam, a to jedzenie mnie kiedyś, gdzieś na jakimś blogu zachwyciło!
ale nie wiem gdzie??? Kto wie? Która z Was szyła? przyznajcie się, chętnie podlinkuję.
(już wiem, pierwszy raz widziałam Tu "Szukając rozwiązania")

Ja szybko uszyłam, byle jak, ale warto zrobić to porządnie (trochę czasochłonne) i powoli bo jest rewelacyjne! a zabawa jaka!
w sklep, w przygotowywanie posiłku itp...
wnętrze kromki wypełniłam kawałkiem pieluchy jenorazowej :) (jeszcze jakieś nam zostały)

Sklep
Tomek robi kanapkę

Tomek robił tę kanapkę!
bez warzyw oczywiście

ser żółty, pomidor, liść sałaty, twarożek ze szczypiorkiem
kromka chleba, cebulka, jajka: sadzone i na twardo- plasterek,
kawałki papryki

szukając inspiracji

a Tu u Ani (blog: Nasza Dolina Tęczy), zamiast szycia -pomysł użycia kleju (dopytam jakiego, chyba magika)!!! że też wcześniej nie pomyślałam, ze on da radę, muszę wypróbować !

10 komentarzy:

  1. Ja robiłam filcowe jedzonko o tu:

    http://naszadolinateczy.blogspot.com/2011/05/co-na-sniadanko.html

    ale nie wiem czy to o mnie Ci chodziło :)

    Pozdrawiam ciepło i niestety deszczowo :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje ania! a jaki to by klej? bo pomysł jego uzycia jest bardzo kuszący! przyspieszyłby sprawę!

    OdpowiedzUsuń
  3. oczywiście Ania miało być z dużej litery! ten mój pośpiech, przepraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. My też kibicujemy wszelkim filcowym tworom !!!!!
    Wyszły Wam obu bardzo fajnie ;-)
    Pozdrawiam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  5. W sumie to mogłabym się za to zabrać, za jakiś czas Ela do tego dorośnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. dokładnie! będziesz miała czs na dopieszczenie szczegółów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW!Smakowicie wygląda:)Jeśli da się skleić to zabieram się do dzieła-bo do szycia mam dwie lewe rece niestety:/

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziewczyny Kochane, oczywiście, że klej magic :) gdybym miała to szyć pewnie wcale by nie powstało :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kuczaczki, będę kleiła! szycie trwało i trwało :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za twój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...