wtorek, 28 sierpnia 2012

Mini książeczka- autorstwa Tomka

Jak byłam mała robiłam takie książeczki.. teraz czas na Tomka.
A pomysł na to przyszedł spontanicznie, zaproponowałam mu, żeby isć do księgarni, kupić dla Taty książkę, a on miał lepszy pomysł: "Zrobimy mu sami książkę!"

wycięłam z kartek i złożyłam mini książeczkę, zszyłam
Tomek dyktował, ja spisywałam,
Następnie Tomek zrobił ilustracje, musiałam go długo prosić, a  potem bardzo się martwił, bo stwierdził, że Tatusiowi się nie spodoba, bo Tatuś lubi książki BEZ OBRAZKÓW , bo jego ksiązki sa zawsze bez obrazków!
 część książeczki:

Tomek był bardzo dumny i zdziwiony, że jest AUTOREM 










ostatecznie stwierdził, że ta książeczka będzie dla Babci W. na urodziny, a Tatusiowi napiszemy nową

3 komentarze:

Dziękuje za twój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...