piątek, 17 sierpnia 2012

Zapraszamy na herbatkę II

Ta zabawa znowu u nas powraca.
tak było rok temu
Tomek bardzo chętnie bawi się w gotowanie, serwowanie obiadków i podwieczorku.
Zakupiłam mu więc znowu (bo było wielkie plosę, plosę, ploooosę) mini zestaw porcelanowy do herbaty.
W zasadzie to takiego szukałam, bo taki porcelanowy bardzo mi się podoba, a poprzedni jest zdekompletowany :) teraz można zapraszać gości.

(zestaw z Pepco za 12.99zł

zestaw jest z misiem, w skład wchodzą: 4 filiżanki, 4 talerzyki, cukiernica, dzbanek duży i mały na mleczko z przykrywkami )

te elementy na zdjęciu z błękitną gąską  są z poprzedniego zestawu..

kawka z mleczkiem dla mamusi


całość na tacy, bo to "mokra zabawa",
tu - w domu

w zakrętkach: kawa rozpuszczalna, herbata liściasta, herbata granulowana, kakao,
w dzbanuszkach: woda, mleko, w cukiernicy -cukier,
łyżeczki do lodów- jako łyżki
dodatkowo- pojemnik dwukomorowy- jako zlewozmywak,
bidon z wodą-jako kran
mini gąbeczki  (pocięta ) + ściereczki + płyn do naczyń
 
wersja na działce

6 komentarzy:

  1. Takie porcelanowe zestawy dla dzieci są piekne. Kiedys chciałam kupić, ale cena mnie odstraszyła.
    Dzięki za informację, idziemy dzis do pepco, mam nadzieje, że i u nas będą takie cuda ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wygląda ten komplet herbaciany i cena "zabójcza":)
    Musimy pomyśleć o zakupie, bo u nas temat pichcenia też budzi zawsze entuzjazm:)
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  3. dopisałam co wchodzi w skład zestawu!

    OdpowiedzUsuń
  4. My tez mamy ten zestaw, ale "herbatka" u nas zawsze była całkiem na niby...musimy to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też to mamy i lubimy, ale Jurek lubi tym rzucać i się tłucze niestety na drobne kawałki. Od niedawna jestem zatem zwolenniczką serwisów plastikowych. I dlaczego dają do tego tylko jedną łyżeczkę? Skąpe Chińczyki...Smacznego!

    OdpowiedzUsuń
  6. kolejny raz Pepco zaskakuje na plus :) świetna zastawa i przednia zabawa :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za twój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...