wtorek, 29 stycznia 2013

Basen

Tomek z Dziadkiem K. wybrali się dzis na basen -od grudnia mamy nowy basen w Oławie w zasadzie za oknem i jakos wcześniej nie było okazji :)

Rano mama jeszcze w pośpiechu zakupiła w Tesco nowe kąpielówki dla syna bo ze starych wyrósł...
nie powstrzymałam się i kupiłam też młodszemu :) Co prawda nie wiem kiedy się odważę isć ze Stasiem...ale kosztowały tylko 6 zł  na wyprzedaży
Muszę zapytać pani doktor jak radzi.


Nie  mogłam znaleźć kółka dmuchanego i motylków- Dziadziuś kupił

wszystko gotowe

Zatem wybrali się, poszli, doszli....a tu awaria i zamknięte- to się nazywa niefart :P

pojechali na basen do Jelcza

3 komentarze:

  1. Gosia dawaj ze Stasiem:D! Ja z Filipem chodze reguralnie w sb i ndz. Gdyby wczesniej był u nas basen chodziłabym od samego poczatku. Niedługo i Pola i Filip zaczynaja zajecia profesjonalne:D Pediatra, neurolog, rehabilitanka- wszyscy mnie namawiali :)) I nie załujemy a wrecz przeciwnie. Jestesmy zachwyceni :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za twój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...