środa, 9 stycznia 2013

Biblioteka dla DZIECI

W końcu mamy w Oławie PRAWDZIWĄ, PIĘKNĄ BIBLIOTEKĘ DLA DZIECI
Jest naprawdę nowoczesna, multimedialna możecie zobaczyć ją TU

ma piękną salę dla najmłodszych dzieci, BAJKOWY  SKARBCZYK gdzie dzieci przeniosą się w świat elfów do zaczarowanego lasu.



ze stolikiem, pufami, dvd, dwoma komputerami !
Książki są na poziomie dzieci, maluchy mogą je samodzielnie przeglądać,
Wcale nie trzeba być cicho! Można tam czytać dziecku, można przygasić swiatło i wtedy sceneria jest jeszcze bardziej bajkowa!

W bibliotece można słuchać audiobooków
Dla maluszka można za jednym razem wypożyczyć dużo książek (pani nie ogranicza) my pożyczamy po 10-12

po prostu biblioteka z prawdziwego zdarzenia!!!

kto nie był (mam na mysli mieszkańców Oławy) zachęcam!!
Biblioteka znajduje się w Rynku w Ratuszu.

(ja byłam 2 razy, Tomek jeszcze nie był- bo chory :( ale już się nie może doczekać

Ps. Stan na dzis: Tomek chory (już drugi antybiotyk), mama chora :( paskudne grypska, Stas i Tata się trzymają

Ps 2. "s z kreseczką" mi nie działa :(



4 komentarze:

  1. Biblioteka cudowna:)aż buzia mi się otworzyła z niedowiarstwa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowita taka biblioteka! Szkoda, ze nie ma takich miejsc więcej

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zachwycomaa i wielkie gratulacje dla ludzi, którzy kochają swoją pracę. Pomysł wart naśladowania.Dla całej rodzinki życzę duzo zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie. Normalnie przyjadę kiedyś do Oławy, tylko niech się zrobi cieplej...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za twój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...