poniedziałek, 4 listopada 2013

Opaska ziemniaczka

Tomek w przedstawieniu przedszkolnym będzie ZIEMNIACZKIEM
sam wybrał sobie tę rolę- bo ziemniaki (ponownie!) lubi (po okresie rozwodu:)
Wierszyk już umie

Dostałam zadanie, zrobić opaskę ziemniaczka- wyszło tak:
(trochę jak placek ziemniaczany:)

Użyłam jasno brązowej pianki, po której rysowałam kredkami, flamastrami i paznokciem zrobiłam rzeźbienia..
trochę powyginałam  (pod spód)

Tomkowi się podoba
(nie ukrywam, że wolałabym zrobić np. marchewkę, z taką piękną nacią!- Tomek też lubi!
ale jakoś chyba wybrnęłam?)

6 komentarzy:

  1. Absolutnie fachowa robota, kartofel jak ta lala!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro Jarecka tak mówi .. :) Pierwotnie chciałam w poście nie pisać co to i zapytać czytelników- ale się wystraszyłam, różnych odpowiedzi :) Ale z wierszykiem który Tomek mówi- ("Choć ziemniaczek jestem mały..:) wygląda dobrze

      Usuń
  2. Piękny ziemniaczek! Kawał dobrej roboty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ziemniaczek - Zdolna mama :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo zgrabnie wyszedł Ci ten kartofelek:):):)
    Moja córa na dożynkach była pomidorkiem... sama tak wybrała, ale opaski przygotowywały panie z przedszkola:) Co ciekawe dzieci mogły wybrać jakim warzywkiem chcą być i najwięcej było właśnie ziemniaczków, kilka pomidorków, a piękne kalarepki z listkami zaledwie dwie...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za twój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...