wtorek, 19 listopada 2013

Skok rozwojowy Stasia! I kilka ulubionych zabaw

Staś ostatnio nabył kilka nowych umiejętności i w moich oczach jakby się rozwinął dość znacznie.
Od ostatniego wpisu nastały takie zmiany:

Oprócz większego kontaktu i zrozumienia, przejawia czasowo większą chęć współpracy i ujawnia też własne cechy charakteru- nadal wcielenie spokoju z umiejętnością samo-zabawiania- acz teraz widać u niego i upór, ( gryzienie książek, milość do pudeł i butów, do dźwigania wielkich zabawek i otwierania wszystkich kremów, kosmetyków itp...Nie Do Wykorzenienia!!!)

Poza tym rozumie i stosuje się do Nie wolno. (poza wcześniejszymi przykładami)

Ujawnia  Chęć współpracy, współuczestniczenia w obowiązkach domowych, chęć samodzielności!

Sam chce jeść łyżką już od jakiegoś czasu (ładnie trafia do buzi) ale tez inne sam!
sam otworzę drzwi,  zaświecę światło ( na rekach dorosłego of kors) zakręcę kran, włączę pralkę itp..

Nauczył się psikać spryskiwaczem do kwiatów- obiema rączkami to robi i w wannie.

Mówi da da gdy chce coś dostać i ogólnie się rozgadał (po swojemu).

Wskazuje palcem dzieci w gazetce.

Bije brawo na rządanie  (Łaskawca)

Śpiewa melodyjnie la la la la

Ucieka przede mną jak mówię stój zaczekaj i śmieje się na głos!

Ściąga skarpetę przychodzi do mnie z jedną gołą stopa. Na pytanie Stasiu gdzie masz skarpetę? Patrzy na mnie,  ściąga tę druga i mi podaje ;)
Ma poczucie humoru- jak puści głośniego bączka (Stanisław wybacz , ze to piszę) zerka na mnie i śmiej sie na głos.

Ma kolejnego zęba! Ósmego!  i to nie jest dolna dwójka do kompletu.

Cudownie dzieli się jedzeniem, smoczkiem :) na pytanie czy dobre ? Sam wyciąga rączkę odejmuje sobie od ust i wtyka pytającemu :)

I wykłóca się,  że nie chce drugiej drzemki!
.. a potem zasypia jedząc kolacje! A myślałam , że takie rzeczy się nie zdarzają!  :) :)

A raz zasnął przy hałasie miksera gdy ubijałam biszkopt :p oczywiście nagrałam to :) bo nadal to nie wierzę.

Cudny jest
Duży chłopak już.

ZABAWY:

ODKLEJANIE KARTECZEK SAMOPRZYLEPNYCH (21)




PLASTIKOWA BUTELKA  (22)

z zabarwioną na zielono wodą (około 1/3 butelki)
i kamyczkami w środku



GAZETY (23)

oczywiście darcie, rozdzieranie itp.



a tu poprzedni  


Ps. Nie wyrabiam z pisaniem postów :)

10 komentarzy:

  1. Brawa dla Stasia :)
    (ja też czasem nie wyrabiam ;) )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasem jakaś posucha jest i coś by się chciało, a nie ma co, a czasem urodzaj!!! :)
      Staś dziękuje :)

      Usuń
  2. Ale masz cudnego aniołka!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie zabawy są najlepsze. Pamiętam, mój Staś też uwielbiał drzeć gazety :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I zajmują na tak długo! i jakie pożyteczne dla motoryki małych rączek :) I tanie- gazetka była rekalmowa... :)

      Usuń
  4. Stachu!!!!!- Zuch z Ciebie a z mojego skaut ;-))))))))
    Coś o niewyrabianiu pisałaś................................... to o mnie pisałaś???????????
    ;-)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za twój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...