środa, 3 września 2014

Ciasteczka maślane

Tomka wychowawczyni na pierwszy dzień zaproponowała dzieciom "wyprawę i piknik".
Tomek był strasznie ciekawy i podekscytowany gdzie i jak :) Domyślał się i miał rację, chodziło o wyprawę w sali, a piknik był na podłodze :)

Dzieci miały przynieść coś, czym się będą mogły podzielić.

Upiekliśmy po namyśle ciasteczka maślane, (o tym przepisie całkiem zapomniałam!)

 Teraz  szukałam czegoś-
a) szybkiego
b) mało pracochłonnego
c) podzielnego (dla całej grupy)
d) z dostępnych składników (bo padało, to wyjść się nie chciało)
e) niewielkiego i mało słodkiego

najlepszy wybór jaki mi przyszedł do głowy to właśnie te ciasteczka (przepis z bloga Moje Wypieki)





Tomek oczywiście pomagał
na część ciastek daliśmy przed pieczeniem po migdałku, a część posypałam cukrem różanym
....

byłoby szybko...ale okazały się tak smaczne.... że próbowaniu nie było końca (Tomek, Staś ..i ja)
że musieliśmy zrobić druga porcję :)

2 komentarze:

  1. Haha, na pewno muszą być bardzo smaczne, mogłabyś podać link do bloga lub do przepisu? Chętnie sama zrobię
    oliwia-pielarz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oliwia link do przepisu jest w tym poście w nawiasie (o tym przepisie zapomniałam) później wyróżnia go lepiej. A są baaardzo proste masło, cukier puder, mąka :)

      Usuń

Dziękuje za twój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...