środa, 7 września 2011

Koraliki zwijane z gazety i zasłona..ręcznie zrobiona

To nasz długotrwały "projekt" (realizowany całe lato, "przy okazji" :)
wykonanie "zasłony" do drzwi na działkę
zaangażowana czynnie: Babcia Z. (główna rolowaczka) , swój udział miał również Rafałek :)
długo myślałam nad wykonaniem, jak zrobić coś oryginalnego z niczego?
znalazłam pomysł na wykonanie koralików z gazety
zrolować długi wąski "trójkąt" wycięty z okładki (grubej i śliskiej) gazety wielkoci A4, o szerokoci podstawy takiej jaki chcemy mieć długi koralik (ok 2 cm), sklejone klejem magikiem ) koszt ok 5 zl),
ostatecznie pomalowane lakierem w sprayu (koszt ok 11 zł ze sklepu "mrówka")
nawleczone na żyłkę (grubą ze sklepu wędkarskeigo 100m za ok 11 zł)
naprzemiennie z koralikami -ok 3 zł za woreczek (dużo sztuk w środku opakowania, ale nie liczyłam, kupiłam 3 kolory)

i STRASZNIE DUŻO PRACY!!!!!!!!!!!!!!)

Na jeden sznur potrzeba nam było ok  40 "koralików"
a sznurów trzeba nam było ok 25-30.... potwornie dużo rolowania :)
ale efekt : NIEPOWTARZALNY 

dużo zwijania..


gotowe,
zasłona zawisła na działeczce
 u dziadków















Ps. Można robić mniejsze "paciorki" np. 1 cm i zrobić piękny naszyjnik! polecam

10 komentarzy:

  1. Super pomysł :D pamiętam jak sama w podstawówce robiłam taką zasłonę ;P
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy :)
    nas cieszy najbardziej, że zrobiliśmy to sami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pracy Was to musiało kosztować. Ale efekt świetny!

    OdpowiedzUsuń
  4. duuużo pracy, ale przyjemnej i nikt nie ma takiej samej zasłonki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gosiu jesteś niesamowita! Ja chyba nie miałabym cierpliwości, wyszło pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale efekt, fantastyczny! To się nazywa zrobić coś z niczego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przezynaję się bez bicia, że moja aktywnośc w rolowaniu w połowie spadła do... zera, Babci Z. należą sie brawa za wytrwałość, ja odpadłam z braku czasu... tylko nawlekałam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za twój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...