sobota, 31 marca 2012

Blogowe wyróżnienie

Miło mi niezmiernie poinformować, ze zostałam wyróżniona przez Frajdę i adrianę
za co ogromnie dziękuję :)
To miłe gdy zaglądacie do nas (do Tominowa), zostawiacie po sobie ślad w postaci komentarza, jak nas polecacie,
a jak jeszcze ktoś w taki sposób jak dziewczyny nas doceni... to ach :) dziękuję
zapraszamy częściej :)

 

zasady:

 
1. Umieścić linka do bloga osoby, od której otrzymało się nominację.
2. Wkleić logo na swoim blogu.
3. Napisać 7 zdań o sobie.

 
ponieważ dostałam dwa wyróżnienia to wykorzystam to na swoją korzyść i nominuję więcej blogów :)
Blogi, które ode mnie dostają odznaczenie (kolejność losowa) to te, na które najczęściej zaglądam:

 
Kuchnia, Ela i my
W pogoni za E
Szukając rozwiązania
Ponad siebie
Matinati - druczki do nauczki
Wczesna Edukacja czyli Antka i Kuby świata odkrywanie
Skacząc w kałużach
Babylandia
Asiami- pomysłowa mama
Grażka i jej watażka
Urwiskowo

 
7 zdań o mnie:
  1. Jestem gadułą, ale tym razem się nie rozgadam.
  2. Nie jestem oryginalna i bardzo lubię wiosnę :)
  3. Chyba się uzależniłam od internetu..
  4. Złości mnie niezmiernie, że bałagan sam się robi!
  5. Lubię gotować i piec, pewnie dlatego, że nie muszę tego robić codziennie :) ale za to wylądowałam w GARACH... na dodatek POBITYCH
  6. Uwielbiam jak Tomek się śmieje!
  7. Pamiętam jaka byłam -jak byłam młodsza i ... bardzo się zmieniłam :)
już kiedyś o sobie pisałam TU

7 komentarzy:

  1. Bardzo, bardzo mi miło
    Już od jakiegoś czasu przymierzam się do napisania posta dotyczącego tej blogowej zabawy i chyba muszę się pośpieszyc, bo autorki blogów, które miałam nominować, mnie nominują hehe, także uprzedziłaś mnie.

    Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. oczywiście zamierzam wszystkich osobiście poinformować , ale muszę wygospodarowac chwilkę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gosiu - bardzo dziękuję za wyróżnienie. Jest mi niezmiernie miło ;-)
    P.S. A w Garach wychodzą Ci same wspaniałości! Czytałam ;-)
    pozdrawiam serdecznie
    magda(c)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za wyróżnienie. Bardzo:)Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. ukłony w podziękowaniu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za twój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...