sobota, 3 marca 2012

Pojemnik sensoryczny- idzie wiosna

 


Tomek w końcu zaskoczył, tzn. wykazał zainteresowanie taką formą zabawy:
przekładanie,
przesypywanie,
układanie- chyba z godzinę, końca nie było

żeby mu pokazać, co może robić ( bo do tej pory, nie interesowały go pojemniki sensoryczne) zaczęłam sama się bawić ( no dobrze, przyznaję, miałam sama ochotę poustawiać te słodkie żyrafy itp.. :)
ale szybko zostało mi to zabronione!

I były Tomka zasady:
-zwierzątka się nie bawią!!
- nie tak mamusiu! rób tak jak ja! ty układasz źle
- ja tak nie chciałem, źle to ułożyłaś

i moja zabawa się skończyła, ale o to mi w sumie chodziło...




przesypywanie..
ustawianie


Tomek bawił się świetnie, czyli








WITAJCIE POJEMNIKI SENSORYCZNE! zabawy czas zacząć!

i czekamy na wiosnę!! a kolorami ją wzywamy!

3 komentarze:

  1. super zabawa!! ślicznie Wam to wyszło!!
    pozdrawiam serdecznie
    trelemorele-bajkicichograjki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny pojemnik Gosiu - te wiosenne kolorki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiosno przybywaj! Super, że Tomek się "przełamał" pojemnikowo :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za twój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...