piątek, 16 marca 2012

Może sernik na weekend?

Ciągle głowię sie co upiec, by Tomek jadł i nam smakowało i żeby to nie było ciągle czekoladowe :)
Padło tym razem na sernik

To tradycyjny sernik nowojorski na ciasteczkowym spodzie, pieczony w kąpieli wodnej
kremowy (mój  chyba za bardzo, choć piekł się z 1,5 godziny)
zupełnie inny niż typowy polski sernik



moje modyfikacje:
  • dałam mniej cukru
  • nie dałam cytryny (Tomek by nie jadł)
  • zamiast śmietanowej polewy wierzch polałam białą czekoladą
  • zrobiłam polewę- mus : kisiel truskawkowy+ dżem truskawkowy ..pycha! (mi smakowała, sernik może tym razem mniej)
(przepis z bloga Dorotus - mojewypieki.blox.pl)

Ps. kawa z pianką i cynamonem autorstwa męża

1 komentarz:

  1. Mniam. Wygląda przepysznie. Taki sernikożerca, jak ja na pewno podejmie wyzwanie;-))) Ciekawy mus, pierwszy raz o takim słyszę:-))

    Ale mi narobiłaś apetytu ;-)

    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za twój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...