piątek, 2 marca 2012

Muffinki marchewkowe z ananasem i orzechami

Jestem w marchewkowym szale :) po marchewkowym cieście
Polecam te muffinki...

pyszne są..

pyszne były.....
nawet Tomek świadomie i chętnie jadł (bez ananasa) i nieświadomie z ananasem, który daje niesamowitą wilgotność, ale nie jest wyczuwalny ... nie pomijajcie ananasa! nic w przepisie nie zmieniałam, jest idealny

przepis z bloga Dorotus:  MojeWypieki, znajdziecie TU

serkową koronę też zrobiłam, ale nie załapała się na zdjęcie :) (Tomek ten serek uwielbia)

Ps. na widok jak dodaję startą marchew do ciasta- Tomek krzyczy: "Co ty mamusiu !!! dodajesz surówkę do machinek!!!!" .. ananasa dodałam już jak nie widział, nie ryzykowałam jego łez i chciałam też żeby je jadł..

2 komentarze:

Dziękuje za twój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...