piątek, 15 czerwca 2012

Instrumenty muzyczne

M: Tomek a na czym dzisiaj grałeś na rytmice?
T: Na bloku chińskim
M: ? ? ? ? ? (że co pomyślałam?)

no cóż muzycznie jestem w lesie za dzieckiem, wstyd się przyznać
Rozmowę zaczęłam, bo chciałam zrobić Tomkowi jakieś zajęcia muzyczne, ale w obecnej sytuacji nie będę się kompromitować. Zamiast tego dziecko zrobiło mi.
Poprosiłam Tomka i powiedział mi jakie zna instrumenty, a ja wpisywałam je w google i oglądaliśmy zdjęcia.
Przyznaję, że ze dwóch nie znałam :(

Tomek zna:

kastaniety
blok chiński
marakasy
janczary
trójkąty
bębenek
cymbałki
pianino
tamburyn
flet
trąbki..

M: I co pani na rytmice ma te wszystkie instrumenty?
T: nie, pani ma tylko instrumenty perkusyjne
M: (nieśmiało pytam) tzn. których nie ma?
T: no przecież flet, trąbki, cymbałki.. no ty nie wiedziałaś?
M: wiedziałam.... ale zapomniałam



http://harmonia.edu.pl/mobile/pl/p/INSTRUMENTY-MUZYCZNE/286#

1 komentarz:

Dziękuje za twój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...