poniedziałek, 25 czerwca 2012

Wybieg dla dinozaurów

Tomek z Juraparku przywiózł dinozaury (zakupione w  sklepie z pamiątkami)
trzeba było im stworzyć lokum

użyłam wieka od pudełka po butach
kamyczków dekoracyjnych (czarnych,
niebieskich, zielonych)
kleju na ciepło (bo nie miałam lepszego)

.. Tomek już się nie mógł
doczekać końca

 
do zrobienia jaskini użyłam kawałka opakowania
po jakimś kubeczku i paście , ale można małej butelki 

gotowe, zasiedłone


druga jaskinia w rogu- z niebieskich kamyczków
... i tak wiem (domyślam się), że dinozaury nie żyły w jaskiniach,
chociaż .... może... czemu nie?

Ps. klejem się trochę poparzyłam-przyciskając kamyczki

5 komentarzy:

  1. A ja mam pytanie o ten klej.Posiadamy takowy,ale jak się klej juz nagrzeje i rozpuszczać zaczyna to niesamowicie się ciągnie,"skręca"niesposób go nałożyć.Może ja coś nie tak robię,może to wina kleju?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam pojęcia, nasz też sie ciągnie- co widac gdzie niegdzie w postaci nitek, ale nakłada sie bardzo dobrze, szybko jednak stygnie i twardnieje więc kamyczki musiałam szybko dociskać- co skutkowało czasem oparzeniem palca :) ale czego się nie robi ... :)
      pomagałam sobie też łyżką, ale palcami było wygodniej...a i uwaga bo naniesiony -gorący klej na plastikową butelke może spowodowac przetopienie w niej dziury, nie sądzę żebyś coś robiła nie tak, może faktycznie zalezy to od kleju, ja miałam różne i nie miałam takiego problemu, aktualnie używam z tesco (był niedrogi)

      Usuń
  2. ale świetnie Ci wyszło - zwłaszcza ta jaskinia mnie zachwyca...

    OdpowiedzUsuń
  3. Te mniejsze gatunki na pewno właziły do jakichś jaskiń :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za twój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...