wtorek, 12 czerwca 2012

Układanka kibica

dziś emocji kibicowania dla dorosłych ciąg dalszy
maluchów to raczej nie interesuje, zatem propozycja dla nich nastepująca:

Układanka na spostrzegawczość w klimacie Euro- dla kibica Polski Z wykorzystaniem:
  • opakowań po czekoladkach
  • m&m-sów biało-czerwonych -wersja I
    należy powtórzyć wzór

    zadowolone dziecko w akcji
    w nagrodę oczywiście- konsumpcja

  • tic-taców- biało czerwonych- wersja II
tu dla utrudnienia do jednej "przegródki" wkładałam po kilka tic-taców w różnych kombinacjach,
żeby poprawnie ułożyc wzór- trzeba było też liczyć

 


1 komentarz:

  1. Widziałem włoskie buty ze zniżką i zakochałem się. Zanim wynagrodzenie było jeszcze przez tydzień. Nie chciałem nikogo pytać, poza osobistym kaprysem. Zrobiłem małą pożyczkę w https://racoongo.com/pozyczki/przez-internet/, będąc w centrum handlowym. Nie żałowałem. Musisz zaspokoić swoje pragnienia. Byłem zaskoczony, że pożyczka była bez odsetek, zwróciłem wszystko od pierwszej wypłaty. Miło jest wiedzieć, że istnieją takie firmy, które szybko pomagają spełnić życzenia. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za twój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...