niedziela, 3 czerwca 2012

Ślub cioci Madzi i wujka Grzesia



miał miejsce 26.05.2012 - tydzień temu
i było cudnie...
a to najprzystojniejszy gość weselny :)
 


i najpiękniejsza Młoda Para
(mam nadzieję, że nie będą się złościć,
że bez zgody opublikowałam ich zdjęcie)
WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO RAZ JESZCZE!!!!

Ps. Ciocia Madzia to chrzestna Tomka a Wujek Grzesiu to brat mamy :)

pokażę Wam też sposób na ciekawe podarowanie pieniędzy -pudełko
nie jest to mój pomysł, podpatrzony w internecie, moje tylko wykonanie
szukałam autora pomysłu (patentu), ale nie dotarłam do pierwotnego źródła, jest wiele takich pudełek w internecie, ale nie wiem kto to wymyślił pierwszy toteż nie linkuje do nikogo

po podniesieniu wieczka pudełko otwiera się tak:....

a na każdej części jest "kieszonka" do której wkładamy pieniądze
np. na: samochód, wózek, podróże, dom...

w internecie można kupić gotową bazę pod pudełko, ale można zrobić samodzielnie

3 komentarze:

  1. ależ pomysłowe! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A daloby rade abys przekazala swiatu jak zrobic takie cudo??? W UK takich rzeczy niestety nie ma a pomysl doslownie nieziemski.
    kamila.skowronska@yahoo.co.uk
    bede wdzieczna za wszystkie informacje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, mogę napisać - jutro opublikuję posta na ten temat :) pozdrawaiam

      Usuń

Dziękuje za twój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...