piątek, 27 lipca 2012

Świat w obrazkach

Ostatnio (w Biedronce po 9,90 zł jedna) zakupiliśmy dwie książeczki z tej serii i jestem zachwycona!




"....Dzięki przystępnym opisom oraz barwnym obrazkom dziecko odkryje strona po stronie, jak działa jego organizm. Zrozumie, dlaczego musi jeść, myć się, spać lub uprawiać sport. Dowie się też, jak w łonie matki rozwija się życie....."
opisane działy: anatomia, zmysły, higiena i odżywianie, narodziny i rozwój
szkielet..

szkielety zwierząt..

chłopiec i dziewczynka



skąd sie wziąłem?
i druga, bardzo ciekawa i przystępna! Tomek chłonął z zaciekawieniem pierwszą opowieść o Hassanie i jego życiu :
"..............Jak żyją chłopcy i dziewczynki z różnych stron świata?
Jak się bawią, uczą i świętują?
Dzięki tej książce skierowanej do młodszych czytelników dzieci poznają swoich rówieśników z ciekawych państw i regionów.
To otworzy je na inną kulturę i zaciekawi zwyczajami, z którymi w późniejszym życiu będą mogły się spotkać........"



miasteczko Hassana

szkoła


W serii „Świat w obrazkach” dotychczas ukazały się tytuły: Wieś, Zwierzęta, Przyroda, Ludzkie ciało, Ziemia, Konie, Muzyka, Rekordy zwierząt, Góry, Dinozaury i prehistoria, Las, Zwierzęta domowe, Zawody, Miasto, Transport, Morze, Dzieci świata, Smoki, Kosmos, Strażacy........."

POLECAM

8 komentarzy:

  1. Polecam te książeczki Są super! My mamy w domu z tej serii 6 sztuk. Ulubiona mojego synka to Strażacy.Wszystkie są warte uwagi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem też nimi zachwycona, mają dużo informacji podanych w bardzo przystępny dla dziecka sposób- krótko i jako podpis obrazka!
      a "Dzieci świata" sama chętnie czytam!
      Koniecznie zakupię więcej z serii juz przez internet chyba bo w Biedronckach w okolicy się skończyły :)

      Usuń
  2. Mamy już chyba pół serii! Bardzo rozwinęły naszych 3-letnich synów! Wioleta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam wrażenie, że i ja się przy nich rozwinę :) bo niektóre są z dziedzin mi zupełnie niezgłębionych :P

      Usuń
    2. aaaaaaa.... u nas prym wiodą Transport, Miasto, Straż pożarna i Kosmos. Zdecydowani faworyci :) Wioleta

      Usuń
    3. własnie miasto i transport planuje (kiedys) zakupić...

      Usuń
  3. Gosia, nie mylisz się :) Rzeczywiście zapomniałam dodać, że seria poszerza również moje horyzonty. I nie muszę palić raka-buraka, bo odpowiedzi na pytania maści wszelakiej są w zasięgu ręki :) Wioleta

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam i pozyskałem część z tych podręczników, naprawdę rozwijają wszystko - od wyobraźni po wiedzę dzieciaka!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za twój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...