niedziela, 26 stycznia 2014

Kogo kochasz bardziej?

moje dzieci :)
Staś śpi, mama przegląda pocztę.

Tomek czymś zajęty, nie podnosi nawet głowy i pyta nagle, niespodziewanie:

T: Mamusiu a kogo kochasz bardziej Stasia czy mnie?

Mama zastrzelona, bez namysłu odpowiada pytaniem:

M: A jak myślisz synku?

T: Myślę, że .. mnie, bo jestem dłużej i już zdążyłaś się przekonać jaki jestem fajny. (:))

Oczywiście odpowiedziałam mu, że równie mocno kocham oboje i nie kocham ich za "coś", za to, że są fajni czy grzeczni.

Widząc na jego twarzy małą nutkę rozczarowania, dodałam szybko  "Ale Ciebie kocham dłużej :)"

Dla porównania zadałam mu pytanie, czy potrafi powiedzieć kogo kocha bardziej tatę czy mamę.
Próbował zadecydować, cos tam wartościował :) (mam tuli, gotuje smakołyki, z tatą ma wspólne tematy, kino.... po gonitwie mysli stwierdził, że kocha najbardziej: MAMĘ I TATĘ RAZEM...

ale stwierdził, że na pewno mama bardziej Jego i Stasia niż tatę, bo przecież

"RODZICE DZIECI KOCHAJĄ NAJMOCNIEJ" 

Ps. Czekałam na taki moment jak na zdjęciu ...


15 komentarzy:

  1. Świetna fotka;) u nas króluje powiedzenie, ze kochamy najmocniej na świecie;) Życzymy by ta milosc rosła z każdym dniem jak nasze dzieci;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcie cudne ;) i pokazuje coś, co też bym chciała, a nie mam ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mówię, że G. jest moim ukochanym najstarszym synkiem... Pio ukochanym najmłodszym, a E. najukochańszą z wszystkich moich córek. Każde jest NAJ :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. niezmiernie ciepło zrobiło mi się na sercu :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) bardzo sie cieszę :) i mi miło
      pozdrawiam również

      Usuń
  5. My jesteśmy na etapie stwierdzeń kokieteryjnych.." Mamo, Ty kochasz bardziej I. niż mnie.." A dlaczego?", "Bo byłaś u niego 5 minut dłużej niż u mnie"..
    I w kółko tłumaczę, że mama zawsze kocha równo itp itd. Wiem podświadomie, że i oni to wiedzą, ale trzeba się upewnić, zapytać.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj u mnie też jest targowanie się i wyliczanie, że najpierw coś dla Stasia zrobiłam, jemu podałam. A najbardziej Tomek targuje się o Babcię i Dziadka i czas z nimi.

      Usuń
  6. Chłopcy na zdjęciu idą " za pan brat" bosko:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za twój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...