niedziela, 19 stycznia 2014

Tomka mONdrości. U Fryzjera

Rano
Tomek do mamy :
"No co ty chłopie!~  Nie łapiesz tego?"...
Mama: ??? Powiedziałeś do mnie chłopie? :0
T:  yyy :)


..............................
"Mamusiu zdjęcie beze mnie
to jak pierogi bez farszu!"
....................



U Fryzjera

Tomek 4 lata temu :)
13 marca 2010,
Pierwsza wizyta u fryzjera - u Pani Asi,
miał rok i 3 mce


Tomek na fotelu (mamy stałą (nie starą!) panią Fryzjerkę Asię :) Tomek tylko do niej lubi chodzic i mama też..)
 mamie w drugim pomieszczeniu myją włosy i słyszę-

Tomek zaczyna:

T: Mogę paniom opowiedzieć co było dzisiaj w przedszkolu, jeśli panie chcą
 ..
panie chciały,
i zaczęło się,  Tomek jak nakręcony-

o podwieczorku, naleśnikach, o dziewczęcych kolorach i różowych męskich koszulach (T: naprawdę, teraz takie są w modzie? to fajnie, bo ja nie lubię smutnych kolorów, lubię dziewczęce)

T: oo ile moich włosów na podłodze, teraz mogę przynajmniej zobaczyć ich kolor

Pani: A co wcześniej nie widziałeś? to do lustra nie zaglądasz?

T: nie no zaglądam, ale jakoś nie pamiętałem jaki mam kolor włosów
...a bo ja krótką pamięć mam

o ostatnio pani też ładowała tą maszynkę,


Ciekawie czy mamie tam dobrze?
Przynajmniej sobie od nas odpocznie!

A wie pani, Stasiu juz dużo ma włosów, nawet jest co myć!

a przepraszam ma pani jeszcze te kredki co ostatnio?...P: Tak, mam

No to będę grzecznie czekał na mamę

Wie pani, muszę tak ssać tego cukierka od pani i się nim delektować bo mama mi tylko jednego pozwoliła
....
po prośbie, mama zgodziła się na drugiego i pani mówi to poczekaj przyniosę ci specjalnego-
pani poszła
Tomek mówi: Może ten będzie większy!

 a wie pani co to jest? to cięciczki -a nie nożyczki, przecież one nie nożą!

a co to jest? lakier  do włosów? dziwne... znam lakier do paznokci,  samochodowy.. ale do włosów? dziwne? dlaczego to się nazywa lakier?

a jak będziemy wracać do domu to będziemy wchodzić po WCHODACH..no bo schodzi się po schodach a wchodzi po wchodach przecież!

(Tomka się nie da wyłączyć! Dostaliśmy wadliwy egzemplarz, bez wyłącznika, za to w gratisie jakieś mocne akumulatory co się nie rozładowują i super sprawny głośnik. No ale reklamacje to gdzie składać? Zresztą podejrzewam, ze już jest po terminie a i paragonu nie zachowałam)

Mama jest strzyżona

T: ale mało włosów pani mamie ścina, mało mama ma...

przynajmniej mało będzie zamiatania!


(mama miała wrażenie, że Tomkowi ktoś baterie wymienił na NOWE)
.................



 a brwi  to są opaski  nad oczami - gdyby ktoś nie wiedział



14 komentarzy:

  1. piękna dawka śmiechu ! z samego rana :) :) :) uśmialiśmy się :) dzieci są wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. widać że się dobrze bawiliście :) ja nadal czekam na pierwszą wizytę u fryzjera ale nie wiem czy będzie tak wesoło jak u Was:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo opublikuję post jak sobie radzimy w takich kwestiach (Co zrobić, żeby dziecko się nie bało?), może Ci się przyda, zapraszam!

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Jest wesoło, to prawda- i słychać nas zawsze z daleka

      Usuń
  4. Widzę, że Tomkowi nie trzeba specjalnie tematu do rozmów, i tak będzie rozmawiał i rozmawiał ;) U nas jest tak samo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, nie trzeba tematu... Już czasem musiałam użyć "groźby" zastosowania plasterka na usta jeśli nie zamilknie, bo nawet pieniędzy w kasie nie jestem wstanie wyliczyć czy skupić się na wklepaniu pinu- nadaje jak "Wolna Europa".

      Usuń
  5. Jak Ty to wszystko spamiętałaś? Aż mi się opaski nad oczami podniosły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem tak: TO NIE BYŁO WSZYSTKO! :) A zapamiętałam bo wsłuchiwałam się w każde słowo zza ścianki- czy coś nie chlapnie niemądrego, coś nie nagada niewłasciwego itp :P

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tomek to egzemplarz na " ful wypas " zero wad , w kogo On się wdał ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma ma wady! ojjjj ma! Ale jego urok osobisty pozwala o nich zapomnieć.
      Chciałabym powiedzieć, że mądry, uroczy, wygadany -jest po mamusi, ale i tak wszyscy mówią, że cały z niego tata! :P

      Usuń
    2. Oczywiście że po mamusi ! po tatusiu to tylko pewna część urody , no i zdjęcie bez Tomka to żadne pierogi, farsz z niego smakowity.

      Usuń

Dziękuje za twój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...