czwartek, 16 stycznia 2014

Z półki dziadków...

O tym, że
Cytuję Olgę, autorkę bloga "O tym, że" :


"..Gorąco namawiam Was
na poszukiwania najstarszej książki dla dzieci
w Waszej Rodzinie.

... Jeśli macie ochotę - zróbcie zdjęcie okładki (i może z dwóch ilustracji) i wraz z tytułem, autorem oraz wydawnictwem podeślijcie na otymze@gmail.com :)

Jeśli macie ochotę oraz prowadzicie bloga - zróbcie wpis o starej książce i podeślijcie do mnie link.

Będzie mi bardzo miło! Kolaże ze zdjęć książek wrzucałabym na fan page O tym, że... a akcję podsumowałabym w Dzień Babci (21 stycznia 2014 r.). Weźmiecie udział?

Jeśli chcecie, możecie udostępniać baner, ale nic na siłę :) "



A to nasza książka:

"Gdzie mieszka bajeczka"
Czesław Janczarski
ilustrowała Hanna Czajkowska

Rok wyd. 1958
Nasza Księgarnia Warszawa





 (była własnością brata mojej mamy- w klasie II (tak głosi podpis), a następnie moją )


 Pamiętam te wierszyki, ilustracje...
 A to mój najulubienszy z dzieciństwa- znam go do dziś!



 A Wy macie takie perełki?




7 komentarzy:

  1. M mamy całe mnóstwo starych książek. Czekają na swoją kolej na blogu.
    Może uda nam się dołączyć. Musze poszperać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszukaj! Ja tez jeszcze sporo ich mam, ale ta to moja ulubiona :)

      Usuń
  2. u nas całkiem niedawno pojawiły się całkiem nowe stare książki :) http://mamajanka.blogspot.com/2014/01/czy-ksiazki-sie-starzeja.html
    może uda się znaleźć też coś specjalnie na tę okazję
    dzięki za rozpowszechnienie pomysłu, bo akurat "O tym, że..." często nie otwiera mi się w przeglądarce :/

    OdpowiedzUsuń
  3. A pamiętacie taką książkę - "Bajeczki z obrazkami" W. Sutiejew? Uwielbiałam ją jako dziecko..niestety przepadła:/ Ciekawe czy kiedyś doczekam się jakiegoś wznowienia nakładu;) Pewnie by się nadała do opisywanej przez Ciebie akcji:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam tej książeczki, z ciekawości wygooglowałam, ale nie pamiętam jej. Widziałam, że można kupić ją na allegro, ale nieźle sobie liczą 99 zł! )i jest 1989 r. więc całkiem młodziutka

      Usuń
    2. Nie pamiętałam jaki to rocznik.. rzeczywiście wiekowa nie jest;) Egzemplarz w stanie idealnym widziałam niedawno za 1,5 tys. zł :/

      Usuń

Dziękuje za twój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...