wtorek, 18 października 2011

Sposoby na mleko III

                                   1. Koktajl bananowy

zmiksować dojrzałego banana ze szklanką mleka- gotowe :)
można dodać do smaku szczyptę cynamonu

2. Koktajl pomarańczowy

pomarańczę obrać ze skórki i z błonek (pracochłonne, ale konieczne)
mleko zmiksować z pomarańczą
dodac do smaku miód i ewentualnie cynamon

można dodać jogurt naturalny jeśli wolimy gęściejszy napój

(ja lubię, Tomek nie)

3. Gorąca czekolada

bardzo kaloryczna :)
na 2 porcje

szklanka mleka
pół szklanki śmietanki 30%
1/2 tabliczki gorzkiej czekolady (lub mniej)
 łyżeczka  kakao,

Czekoladę połamać na kawałki. Rozpuścić w odrobinie mleka np. w mikrofali (często wyciągając i mieszając by się nie przypaliła), Do mleka i śmietanki dodać kakao i rozpuszczona czekoladę -podgrzewać na niewielkim ogniu, mieszając, aż wszystko się połączy.

smacznego :)

4 komentarze:

  1. Z tą pomarańczą to dla Nikusia nie bardzo,ale bananowy i czekoladowy pomysł podkradamy :) I jutro robimy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam to szczęście, że moje dzieci uwielbiają mleko :) Podobno jednak mój małzonek nie przepadał i teściowa musiała mu dodawać kawy inki...

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja potrzebuję gorącej czekolady w takie dni jak ten :). Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kusi mnie ta gorąca czekolada...pycha!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za twój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...