sobota, 15 października 2011

Wycinamy- ALFABET

Już kiedyś pokazywałam ten zeszyt na blogu, ale teraz mamy jego wielką reaktywację!

na stonach zeszytu nakleiłam wycięte z gazet litery
a Tomek (lub razem) wybiera z gazet rzeczy zaczynające się na daną literę
i je przykleja na odpowiednie strony
  • Utrwala tym samym alfabet
  • Uczy się rozpoznawać - na jaką literę jest wyraz
  •  trenuje wycinanie bez przecinania :)
  • świetnie się bawimy
  • a zeszyt to Tomka "skarb"

na pewne litery potrzebowaliśmy dokleić strony
np. K, P

na L jest mało, a na I wcale nie mamy (szukamy igły i iglo :)

9 komentarzy:

  1. Moja córka jest wprawdzie starsza, ale chętnie skorzystam z tego pomysłu, bo to super sposób przygotowania do szkoły.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie zeszyty to są wielkie skarby. Ja mam do dzisiaj swój zeszyt skarb z poprzyklejanymi wycinkami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja :)
    Tomek to naprawdę mądry chłopak :)))
    Mój Nikuś to jeszcze mówić dobrze nie potrafi,a gdzie tu alfabet znać :P:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Tomek samodzielnie jeszcze z alfabetem sobie nie radzi, ale np. znajduje obrazek - buty i pyta na jaką to literę będzie? gdy powiem mu że na B on szuka strony z rzeczami na B samodzielnie (szuka gdzie bułka, banan..) jakoś tak jakby wie i nie wie jeszcze do końca :)
    a mówi wszystko i za dużo :) choc czasem niewyraźnie -zwłaszcza w pośpiechu :P

    OdpowiedzUsuń
  5. No proszę i product placement :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Małgosiu na I jest IKEA, powycinajcie ze starego katalogu;-)
    Pozdrawiam i cieszę się ,że mam trochę czasu by poblogować u siebie i poodwiedzać Was.

    OdpowiedzUsuń
  7. No tak! Mamoeli masz racje, zapomniałam napisać, że "Post zawiera lokowanie produktu :)"
    asiami - fakt! ale nie mamy aktualnie katalogu ... już pocięty na inne potrzeby
    dzięki dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny pomysł, przygarnię go dla córki:) i pokażę na mojej stronie, www.edupelzaki.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrej zabawy!!! u nas to były godziny, dni, tygodnie!!!!! juz nie mogę sie doczekać az Staś do tego dorośnie :P

      Usuń

Dziękuje za twój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...