środa, 5 października 2011

Spryciarz

M: Tomek cicho! wszyscy już śpią, pobudzisz sąsiadów!
T: No jak to? Śpią? przecież jest wcześnie?
M: Ale np. mały Antoś z góry śpi, albo chłopcy od sąsiadów ..
T: Jak oni się nazywają?
M: Nie wiem synku (nowi sąsiedzi) jak chcesz się dowiedzieć musisz ...
T: Sprawdzić w internecie!!!

skaza dzisiejszych czasów!
przeświadczenie, że w internecie jest wszystko
a miało być oczywiście "Musisz ich zapytać!"
................................

i druga perełka

pokazuję Tomkowi do czego służy i jak się używa- żelu do WC-do koszyczka
on zachwycony, że mu pokazałam, jak się go do koszyczka wyciska, tłumaczę mu po co itp......
po tym jak wlałam żel, mówię:
a teraz wiesz co zrobimy?
Tomek odparł:  zdjęcie!

chciałam spuścić wodę i pokazać mu jak się spieni  itd...
ale jak widać, dziecko się przyzwyczaiło, że zawsze jak robimy coś ciekawego to mama  robi zdjęcia
............................

M: Tomek ale z ciebie spryciarz!
T: Dlatego, że się SPRYCĘ?
....................................

T: Mama, mama! gdzie te moje nożyczki z wysypką?

chodziło o te :)
.....................
Wieszam pranie, a Tomek krąży mi pod nogami na rowerku
M: Tomek wieszam pranie, przeszkadzasz mi, odejdź z tym rowerkiem!
T: Ale ja nie mogę odejść!
M: Tooomeeeek
T: Ja nie mogę odejść, jestem na rowerku! Na rowerku się nie chodzi!
M: Tooomeeek! No to zjeżdżaj stąd!
T: NIe mogę...
M: Tommmeeek!!!
T: Tu nie ma górki, nie mogę zjechać!
M: Odjeżdżaj mi stąd natychmiast!
T: Dlaczego?
M: Przeszkadzasz mi, to nie miejsce na zabawę!
T: Przecież jazda rowerem to nie zabawa!
M.. wrrrr, dosyć! uciekaj !!!!

2 komentarze:

  1. Obśmiałam się jak norka.. szczególnie z wysypki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Leżę i kwiczę! Jak ja uwielbiam takie dialogi :D ... mnie rozwalił tekst z żelem do WC :) ... muszę się teraz pozbierać, taka rozwalona być nie mogę przecież ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za twój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...