wtorek, 7 czerwca 2011

Morze w akwarium

Zakupiliśmy rewelacyjne figurki: owady i zwierzęta morskie, małe, gumowe, po 12 sztuk (po 5 zł)
Stało się to okazją do poszerzenia wiedzy Tomka na temat zwierząt.
Karaluchem nastraszyliśmy
poważnie Babcię!
Uwaga! można przesadzić! 

opakowania zawierały nawet puzzle











Najpierw wszystkie obejrzeliśmy, mama nazwała.

Następnie mama wyłożyła wszystkie na stole i Tomka zadaniem było wybrać tylko owady.
Podpowiedzią było to,
  • że owady często mają skrzydła i latają,
  •  a zwierzęta morskie pływają więc mają płetwy, ale nie wszystkie.
Największą trudność sprawił: krab, rak (stawonogi, skorupiaki) i skorpion, który owadem nie jest :)  (stawonóg,  pajęczak) a był w pudełku "świat owadów"...
Później zrobilismy akwarium  -morze, w szklanej kuli




dadaliśmy muszelki, kamyczki

jeszcze zabarwimy wodę na niebiesko












nie zdążyliśmy wszystkich jeszcze dokładnie obejrzeć..
Biedronka, była mocno nieudana, musimy ją poprawić, ale jesteśmy zadowoleni z zakupu (najbardziej mama).
Owady będą nam potrzebne następnym razem, już mamy plan.

9 komentarzy:

  1. Witam-gdzie można to dostać? bo szukam i szukam i nic:( Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też wszędzie szukam takich zestawów i dołączam się do pytania: gdzie można to dostać?

    OdpowiedzUsuń
  3. hmm, ja u nas w Oławie kupiłam to w sklepie z tych "za 5 zł" na Brzeskiej (obok Lewiatana)były jeszcze dinozaury i zwierzęta domowe!

    OdpowiedzUsuń
  4. nie oławianom niestety pewnie nie pomogłam! :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej szkoda, że nie mieszkamy w Oławie. Ja już od prawie pół roku szukam ciekawych zestawów a ten Wasz wygląda bardzo przyzwoicie ;-) My z braku miniaturek korzystamy z obrazków ale to nic w porównaniu z sensorycznym doświadczaniem w 3D
    Pozdrawiamy serdecznie
    Ewa

    Może się znajdzie, ktoś kto kupi zestawy hurtowo i wystawi je na allegro ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Złe i dobre wieści! byłam w sklepie i nie ma już owadów!(może Wy wykupiliście?) a morskie zwierzęta zostały ostatnie! Już ich nie ma bo je kupiłam i będę miała dla Was niespodziankę :)
    napiszę o tym później

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja takie zestaw kupiłam w sieci supermarketu b.......a. Raptem kosztowały 2.99 zł Ale to było już jakiś czas temu. Na pocieszenie dodam, że te zwierzątka pojawiaja się tam co jakiś czas

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie są w najzwyklejszym sklepie " po 5 złotych " kamyczki możecie znaleśc na codzien lub w ogrodniczym muszelki też będą w sklepie. :) sama założyłam takie akwarium tylko że zrobiłam" kule" z pojemnika na żywność, kamyczki wziełam z ogródka, musze kupiłam nad morzem i dałam wiele sztucznych glonów ( tylko nie dawajcie tam zadnej trawy bo zwiędnie i będzie pleśń. ) Myśle że sie przydałam .:

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za twój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...