wtorek, 7 czerwca 2011

NIESPODZIANKA (CANDY)

W związku z tym, że spodobały się Wam figurki, które zakupiliśmy
postanowiłam zrobić Wam niespodziankę,

kupiłam nowy ZESTAW: ZWIERZĘTA MORSKIE (bo cudne owady już niestety wykupiono) zawiera on 12-malutkich, gumowych figurek i puzzle, zwierzątka są małe ale myślę , że w tym ich urok, bo zastosowań mogą mieć wiele, (sensory tub, poznawanie, układanie itp ..itd..)
Są tu rekiny, delfiny, ośmiornica, rozgwiazda, mors, rak, krab, foka, jakiś waleń .... można zobaczyć jak wyglądają TU bo mamy takie własne

 i postanowiłam je rozlosować! czyli zrobić popularne na blogach CANDY

kto chętny proszę zapisywać się w komentarzach,
a poniższy banerek umieścić na swoim blogu (jeśli posiadacie) 

22.06 (zakończenie roku szkolnego) wylosujemy jedną osobę, do której wyślę pudełeczko
  • osoby z poza Polski, mogą brać udział w losowaniu jeśli zdecydują sie pokryć koszta przesyłki lub wskażą polski adres na który ma trafić :),
  • ja pokryję koszta przesyłki w obrębie kraju ( nieopłacalne byłoby wysyłanie tego drobiazgu za granicę :) 
pudełko jest małe 12 cm/6cm/6cm
figurki mają po około 4,5,6 cm długości


w naszym "akwarium"





ZAPRASZAMY do zabawy !!!!
będą chętni?

24 komentarze:

  1. Ojej pierwsza i oczywiście z ogromną przyjemnościa się zapisuję :)))
    Nikuś uwielbia figurki we wszystkich postaciach,a stworzonek morskich jeszcze nie ma :P
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że aż zaroi się od chętnych. My ustawiamy się szybciutko chyba jako pierwsi ;-)W tym miesiącu rozpoczynamy nasz duży oceaniczno-morski temat więc bylibyśmy przeszczęśliwi gdyby to szczęście chciało uśmiechnąć się do nas.
    Dziękujemy za wspaniałe CANDY
    Ewa i spółka

    OdpowiedzUsuń
  3. cieszę się, że są chętni, (bałam się, że nie będzie) chciałam Wam dać owady ale pech, wykupiono :( owady mnie urzekły, są takie niespotykane wśród zabawek,
    a może to tylko ja mam taki odchył z racji wykształcenia (entomologia :)
    ale te morskie też są ok!

    OdpowiedzUsuń
  4. My też się zapisujemy. Stworzeń morskich szukam już od dłuższego czasu (owadów zresztą również). Co do przesyłki (o ile oczywiście będziemy tymi wyróżnionymi)to prosimy na polski adres (będziemy tutaj aż 2 długie, gorące miesiące ufff jeszcze tylko tylko kilka zimnych i deszczowych irlandzkich dni).
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście, że się zgłaszamy ale jak nie wygramy to może czytelnicy mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O zgłaszam się:) napewno moim dziewczynkom się spodoba i byłby miły prezencik na zakończenie roku szkolnego:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również ustawiam się w kolejkę :)
    może mi się poszczęści :)

    OdpowiedzUsuń
  8. i ja, i ja! Szukam takich zestawów od dłuższego czasu i nigdzie nie mogę znaleźć. Ustawiamy się w kolejce do losowania - jak nam się poszczęści to będziemy mieć super dodatek do wakacyjnych zabaw morskich ;-)
    Pozdrawiamy z www.skaczacwkaluzach.blogspot.com
    magda(c)

    OdpowiedzUsuń
  9. MOZE POSZUKAM DLA POLI W TYCH OŁAWSKICH SKLEPACH, BO RZECZYWISCIE SUPER :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja chętnie przygarnę! Są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  11. ewelina_matusiak1@op.pl
    może tym razem mi się poszczęści.

    Ewelina-mama Alana

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam. Także się zgłaszam. Uwielbiamy figurki:)
    Baner zaraz zamieszczę:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. A co mi tam... my też chcemy :)

    http://wioletkowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. My też zapisujemy się na candy :) Fajnie.
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  15. z chęcią się zapiszę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. ja też z chęcią sie zapiszę;) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam jaszczurki i węże kupione w biedronce kosztowały chyba 19,90 i moje dziecko je uwielbia, więc oczywiście, że ustawie się po zwierzęta morskie!
    Zapraszam też do siebie
    http://czarnalolapogodzinach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. to i ja staję w kolejce :-)
    www.rekodzieloartystyczne.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. I my, i my! Bardzo bardzo byśmy chciały się kapać w takim towarzystwie! Pozdrawiamy ciepło! :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Chętnie w głębie oceanu powędruję więc swój e-mail wpisuje.

    pozdrawiam
    wara44@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Widzę, że chętnych ciągle przybywa! fajnie!
    nawet rymy się pojawiły :)
    Nie ustaliłam ostatecznej godziny zapisów: zatem niech będzie to 12.00, 22.06.2011 (w środę).
    Jak wrócę z uroczystości zakończenia roku szkolnego to wylosujemy z Tomkiem zwycięzcę i spróbuję jak najszybciej dać Wam znać :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też, ja też. Umieściłabym u siebie baner ale nie wiem jak :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Gosiu dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Dzięki nim trafiłam tutaj i na dodatek losowanie się tutaj szykuje. Również ustawiamy się w kolejce. Pozdrawiamy serdecznie i życzymy wspaniałego początku wakacji. Iza z synkami Dominikiem i Nikodemkiem.

    OdpowiedzUsuń
  24. Witam
    Chciałam poinformować że rezygnuję z zabawy-dostałam w Pepco i morze i owady. Także nie będę odbierać innym szansy:) U mnie w pepco są jeszcze psy, węże i żaby:) Jest tego sporo. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za twój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...