poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Koło do pływania- personalizowane

Tomek ostatnio gubi rzeczy
Nie pamięta, zostawia...

Najpierw ofiarą padały czapki z daszkiem,

Jedna zostawiona z premedytacją !!! na przedszkolnym  placu zabaw
(Tomek gdzie twoja czapka? Tomek: nie wiem!
M: Tomek pomyśl, gdzie ją ostatnio miałeś?
T: Na placu zabaw?
M: Tomek dlaczego ją tam zostawiłeś? pytam-
T: Bo Pani już wołała -czapka mi upadła i nie zdążyłbym jej podnieść!)

-wróciliśmy tam i była!

....................
kolejna
zwykła czapka -zostawiona w Domu Kultury (poszliśmy tam wieczorem i była!)
i kurtka (panie zabrały)

.........................
kolejna czapka z daszkiem -uznana za zaginioną -znalazła się,
jeździła u Tatona w aucie!
Taton mimo bury jaką dostał za to Tomek, mimo, oburzenia mamy, nie zorientował się i nadal jeździł z czapką na przednim siedzeniu! i z koszulką na zmianę , które to rzeczy Tomek dostał do przedszkola i -z tatą ich tam nie donieśli,
dopiero jak kupiłam Tomkowi kolejną i pakowaliśmy sie do auta Taty nad morze- znalazłam zgubę!!
oboje są po jednych pieniądzach!
....................
Tę nową zgubili po kilku tygodniach- gdy wybrali się razem do kina- Tomek zostawił  ją w MC Donaldzie, mimo, że ponoć Taton powiedział: "Weź czapkę"

...ech, szkoda słów

.......................
zostawił zestaw foremek w piaskownicy, (no dobra wtedy to i ja zapomniałam)
........
a ostatnio Tomek zgubił koło do pływania, nic dziwnego- ciągle je zostwiał w basenie... aż zapomnieliśmy
na drugi dzień dziewczynka miała takie koło i w sumie, może i nasze a może i nie...

kupiłam nowe, ale tym razem najtańszy model (za 3,9 zł znalazłam) i postanowiliśmy je podpisać i ozdobić- co by nawet  przy pełnym obłożeniu w basenie, w dniu upału- nikt takiego nie miał!!

 a zostawione i pożyczone -szybko mogło wrócić do właściciela

nasze koło za 3,9 wygląda teraz tak:

ozdobione markerami




1 komentarz:

Dziękuje za twój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...