niedziela, 4 sierpnia 2013

Wyróżnienia: Liebster Blog i Liebster Aword

Otrzymałam w kwietniu!! wyróżnienie

od akinajki z bloga Akinajka Art For Kids

bardzo za to dziękuję , bo to szalenie miłe :) :)

odpowiem na pytania akinajki

1. Życiowe motto

 kurczę, chyba "Pomyślę o tym jutro"

2. Optymistka czy pesymistka

Raczej realistka

3. Kto jest moim autorytetem?

nie wiem

4. Jakiego dania chciałabym spróbować, a nie miałam jeszcze okazji?

beza Pavlova!! koniecznie zrobię, jak tylko pojawią się świeże maliny, jagody, truskawki!!! ( w przyszłym roku chyba!, tak sobie marzę co sezon!)

5. Czy oprócz pisania bloga mam jeszcze jakąś pasję?

mam, ale zdałam sobie sprawę, że całkiem je zarzuciłam-
uwielbiałam malować, rysować portrety, uwielbiałam czytać....uwielbiam górskie wyprawy...
uwielbiam piec :)

6. Fajne miejsce, które warto zobaczyć w Polsce?

z dziećmi Krasiejów-Jura Park,
dorośli- Przełęcz Karb

7. Książka, którą trzeba przeczytać?
Nie ma szans, nie wybiorę jednej!

8. Film, który warto obejrzeć?
ja tam zawsze ryczę na Braveheart,  kwiczę na Samych Swoich i Seksmisji, uwielbiam Zieloną Milę, Skazanych na  Shawshank ..... moglabym wymieniać i wymieniać, głównie starocie..

9. Pomysł na nudę?
Co to jest nuda???

10. Jakimi kolorami się otaczam?
najczęściej odcienie niebieskiego, zieleni..

11. Trzy życzenia do złotej rybki
zdrowia, szczęścia i miłości


nominacje będą niżej
......................................

Także jakiś czas temu dostałam  wyróżnienie od AsiMi

Również bardzo za nie dziękuję :)

oczywiście idą za tym  i pytania.. i nominacje

A oto pytania i odpowiedzi:

  • Co zmotywowało Cię do założenia i prowadzenia bloga?
Myśl i chęć przekonania się - czy to trudne? I chęć spisywania wspomnień na pamiątkę  dla Tomka

  • Skąd wziął się pomysł na nazwę dla Twojego bloga?
imię Tomka+ co u niego NOWEGO = TO MI NOWO, oraz to, że brzmi to jak nazwa Królestwa, a takie z założenia miało być to miejsce- Królestwo Tomasza

  • Twoja najlepsza cecha charakteru to...?
? skromność :P

  • Jakie jest Twoje życiowe motto?
he he :)  "Pomyślę o tym jutro"

  • Co znaczy dla Ciebie słowo "polskość" ?
albo te pytania są za trudne, albo jest za późno jak to piszę, albo...

  • Miejsce na świecie, do którego byś chętnie powrócił/powróciła?
Isle of Man

  • Jak spędzasz wolny czas?
hellooł  ??? :P jestem tu... a tak na serio to co to jest?

  • Co byś polecił/poleciła do zwiedzenia w Twoim mieście?
zapraszam: http://tominowo.blogspot.com/2011/05/oawa.html?spref=fb
a najlepiej na Zlot: http://tominowo.blogspot.com/2013/06/i-oawski-zlot-pojazdow-zabytkowych-dni.html
  • Jaka jest Twoja ulubiona piosenka?
nie mam, poważnie!

  • Gdybyś mógł/mogła, co byś zmienił/zmieniła w swoim życiu?
samochód na lepszy :)
a tak poważnie to może wcześniej zrobiłabym prawo jazdy

Teraz ja ! Nominuję powyższymi wyróżnieniemi do wyboru :)

Pytania  (10) też do wyboru

BO INACZEJ TEGO NIE OGARNĘ..


Moje nominacje:


Jeśli przyjmujesz wyróżnienie to:
  • wklejasz banerek u siebie i informację od kogo to wyróżnienie otrzymałaś
  • odpowiadasz lub nie na pytania
  • nominujesz 10 blogerek do wyróżnienia
  • informujesz koleżanki-blogerki o wyróżnieniu

Nie wiem, czy poniżej nominowane uznają te zabawy, nie zmuszam i nie namawiam do kontynuacji.

Chcę jednak podzielić się nowymi dla mnie miejscami, w których zapamietale goszczę ostatnio i się zaczytuję:

Zaradna Mama
Matka Sanepid
Deszczowy Dom

podglądam pomysły Emilowo Warsztatowo 
 i lubię też bywać tu Babylandia (choć to nie nowość) 

trochę na urlopie, ale warto tam być  Raaany Julek
  i na urlopie również Słowem lukrowane

lubię zrelaksować się też tu
Domowy Zakątek

i tu jest ładnie
O tym że

ot i wyszło 9! 

pozostałe często odwiedzane przeze mnie blogi chyba już nagradzałam??
i są widoczne w kolumnie z prawej strony

Witam też przy okazji NOWYCH GOŚCI  OBSERWATRORÓW:)

a mocno dziękuję tym WSPOMAGAJĄCYM PUSZKĘ JULKI! (lewa kolumna)
I PROSZĘ o jeszcze

DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ (temu kto dobrnął do końca i nie przysnął)

3 komentarze:

  1. Dziękuję Gosiu, bardzo mi miło!
    Pochwalę się tym wyróżnieniem lada dzień :)
    A tymczasem zachęcam Cię do zrobienia pavlovej- robiłam w piątek, z bitą śmietaną i malinami, wyszła bosko!!! (Choć wcześniej kilka razy mi się nie udało- myślę, że kluczem do sukcesu są świeże, wiejskie jaja)
    Miłej niedzieli! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o to już nie lecę Cię informować :)
      jaja mam! prawdziwe ze wsi :)i maliny i borówki mam, to normalnie może się zmotywuję jakoś... a jak co roku :P

      Usuń
  2. Dziękujemy pięknie :) Ja powoli wracam do żywych po urlopie i próbuje wszystko ogarnąć, a jest tego naprawdę ogrom, dlatego do zabawy narazie się nie dołączam (w ramach Babylandii oczywiście), ale jest nam bardzo miło, że lubisz do nas zaglądać :) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za twój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...