sobota, 17 sierpnia 2013

Mini latawiec


 
latawiec zrobiliśmy:
  • ze słomek do napojów
  •  bibuły
  • wstążki
....by był lekki.

  • słomki związane,
by tworzyły coś na kształt krzyża
  • przez dłuższą przeciągnęłam tasiemkę
(użyłam takiej sztywnej do kwiatów/prezentów
tasiemkę rozdwoiłam na końcach)

przez poprzeczną słomkę (krótszą)
przewlekłam kolejny kawałek tasiemki,

rozdwoiłam na końcach i powiązałam z poprzednią
-tworząc "szkielet" rombu latawca)

Słomki nacięłam na końcach ,
by weszły w nie tasiemki
- tak ustabilizowałam konstrukcję

okleiłam całość krepiną

na koniec dowiązaliśmy ogon,
na którym przymocowaliśmy ozdobne kokardki (Tomek robił)

W mocno wietrzny dzień można wywiesić go za okno, na drzewie,
można dowiązać do rowerka i pędzić :)
my próbowaliśmy puszczać go nad odkurzaczem, za pomocą suszarki i wentylatora (UWAGA łatwo się wkręca :) :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za twój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...